Nežinau, ar čia korektiškai, bet kad nemandagiai ar nepagarbiai - tai tikrai. Jei būtų rašęs Jonas ar Petras - tada suprasčiau, bet vartotojas fotohobis.lt atstovauja įmonę, tai iš įmonės tikiuosi, kad ji bendraus formaliai (ne "jo", o "taip"), į paklausimus atsakys mandagiai ("labai gaila, bet priimti negalime) ir nesišaipys (nes taip galima suprasti tą smailą). Tai, kad čia - neformalūs ewsai, esmės nekeičia, nes jei ką nors pirksiu - tai iš formalios įmonės fotohobis.lt, o ne iš newsų. O ir šiaip, geras pardavėjas nuo blogo pardavėjo skiriasi tuo, kad jis padaro daugiau, negu jam priklauso (pagal įstatymus, pareigines instrukcijas, sutarti ar pan.) Deja, fotohobio bendravimas man nepanašus į gero pardavėjo bendravimą. Pareiškimai apie taškus gal ir juokingi, bet ketinu pirkti trikojį ir, būdamas patriotas, ruošiausi paremti lietuvišką verslą (konkrečiai - fotohobį), mokėdamas daugiau nei pas lenkus. Bet dabar abejoju, nes matau, kad pagarbos pirkėjui - jokios. Arba tiesiog ne tą žmogų į newsus pasiuntė :-) Nenoriu jokio fleimo, čia - grynai mano asmeninė nuomonė, kurios niekam kitam neprimetu ir nesiūlau elgtis ar galvoti taip, kaip aš :-) "mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:gpnmbi$5os$1@trimpas.omnitel.net... > man tai juokingi tokie "pareiskimai" apie "taskus", kai imone nepazeide > jokio istatymo ir netgi elgiasi korektiskai, pateikdama tik pavyzdi > pamastymui. > > "Žodžiu paskubėjau, nusipirkau D60" > > kazkodel jei atsiranda noras pasinaudot istatymo leidziamais metodais savo > klaidas taisyti kitu saskaita, tai laikoma gero tono pozymiu. > > > Niccolo wrote: >> Tikra teisyb?. Ta?kø fotohobiui toks atsakymas neorideda >> >> "Ninja666" <Ninja666@microsoft.com> wrote in message >> news:gpnk9l$1fq$1@trimpas.omnitel.net... >>> FotoHOBIS.lt wrote: >>>> jo. masina nusipirkau, pavazinejau - nepatiko. grazinu :) >>> Mandagus pardav?jo atsakymas vis? laik? rodo pagarb? klientui :| >>