tai vo siandien gavau atsakyma "Unfortunately, at this time we are unable to decide this claim in your favor." pareiskiau claima paypale kaip kazkas ir sake. jie remiasi tuo kad pardavejas pateike siuntimo dokumenta (adreso skirtumas kazkaip nutylimas) ir todel as lieku neteisus. gal zinote kur toliau galima skustis ar kitaip sprest problema? sena istorija: Situacija pakankamai paini, bet pabandysiu nuosekliai išdėstyt: Pirkėjas (aš) esu Lietuvoje. Ebay accounte nurodytas registracijos adresas UK, postage adresas yra LT. Pardavėjas vokietis esantis DE pardavė prekę ir išsiuntė registruotu paštu sumaišęs adresus i UK (mano registracijos vietą, kur deja jau nebegyvena niekas pažystamas) prekę siuntų tarnyba neradus nurodyto gavėjo (galbut nieko namie nebuvo) paliko/atidavė nežinomam "kaimynui". Šitą faktą pardavėjas patvirtino tarpusavio susirašinėjime ebay žinutėmis. Pardavėjas teigia kad Ebay nurodydamas duomenis apie mane nurodė tik registracijos adresą kuriuo jis išsiuntė siuntą. Praktika rodo kad panašiu atveju iškėlus ginčą ebay negražino pinigų. Tada menkavertė siunta neregistruotu paštu taip pat nusiusta registracijos o ne siuntinių adresu. Kaip isspresti tokį painų reikalą ir susigražinti pinigus? siunta iteikta "kažkam" ryškiai bus prarasta, bet ar už tai neturėtų atsakyti siuntų tarnyba? siuntos vertė virš 300e. dėkui -- ------