Nu kai paypalas pasako kad end of story, dažniausiai taip ir būna, vistik aš dar rašyčiau/skambinčiau pardavėjui, kokį jis išsiuntimo dokumenta padavė, kur adresas netinkamas ir paypalui suėjo neįsivaizduoju... Gal pardavėjas dar ką nors pasakys.. Dar bandyčiau aiškintis kokie "kaimynai" galėjo paimti, juk ten gyvenai, ką nors pažįsti gal.. Ir dabar gal jau vėloka, bet skundas siuntų kompanijai, ir aiškinimasis kieno parašu atidavė dėžę.. O toliau tai sakyčiau nelabai ką ir padarysi.. Nebepamenu tavo pilnos istorijos ir tingiu dar kart skaityt, bet didelė užuojauta.. Aš asmeniškai tai nelabai suprantu, kaip pardavėjas galėjo išsiūst registracijos adresu, nes net nelabai įsivaizduoju kaip jis jį gavo.. Pats ebay pardavinėju šlamšta ir žinau maždaug kaip atrodo viskas.. Paduodi perkant adresą pasirenkant iš dropboxo jei kelis turi ir viskas.. Daugiausia papildomos informacijos kurią randu - pirkėjo registracijos šalis jo profilije.. Gali prašyti pardavėjo/paypalo (turbūt be šansų) kad pateiktu siuntimo dokumento kopiją, ir jei ten viskas ok, tai neliks nieko kito kaip būti piktam.. "DRX" <yra@nera.lt> wrote in message news:j5pods$ggp$1@trimpas.omnitel.net... > tai vo siandien gavau atsakyma "Unfortunately, at this time we are unable > to decide this claim in your favor." > pareiskiau claima paypale kaip kazkas ir sake. > jie remiasi tuo kad pardavejas pateike siuntimo dokumenta (adreso > skirtumas kazkaip nutylimas) > ir todel as lieku neteisus. > > gal zinote kur toliau galima skustis ar kitaip sprest problema? > > > > > sena istorija: > > > Situacija pakankamai paini, bet pabandysiu nuosekliai išdėstyt: > Pirkėjas (aš) esu Lietuvoje. Ebay accounte nurodytas registracijos adresas > UK, postage adresas yra LT. > Pardavėjas vokietis esantis DE pardavė prekę ir išsiuntė registruotu paštu > sumaišęs adresus i UK (mano registracijos vietą, kur deja jau nebegyvena > niekas pažystamas) prekę siuntų tarnyba neradus nurodyto gavėjo (galbut > nieko namie nebuvo) paliko/atidavė nežinomam "kaimynui". > Šitą faktą pardavėjas patvirtino tarpusavio susirašinėjime ebay žinutėmis. > Pardavėjas teigia kad Ebay nurodydamas duomenis apie mane nurodė tik > registracijos adresą kuriuo jis išsiuntė siuntą. > > Praktika rodo kad panašiu atveju iškėlus ginčą ebay negražino pinigų. Tada > menkavertė siunta neregistruotu paštu taip pat nusiusta registracijos o ne > siuntinių adresu. > > Kaip isspresti tokį painų reikalą ir susigražinti pinigus? siunta iteikta > "kažkam" ryškiai bus prarasta, bet ar už tai neturėtų atsakyti siuntų > tarnyba? > siuntos vertė virš 300e. > > dėkui > > > -- > ------ > > >