> p.s. Koks įrenginys persuka juostelę dažnai ne taip svarbu (bedu pirštu > į minėtą Zenit'ą), aktualiau optinis įtaisas (lėšis, skylutė), bei > jautrioji fiksuojamoji dalis (mintyje juostelė, plokštelė ar kt.), o > svarbiausia yra kūrėjas, mokantis išnaudoti turimas priemones ir žavėti > rezultatu. tik va, bėda tame, kad skaitant tradicinę pasakaitę apie "gražiają tuštumą", puikuosius "negražius vaizdus", "subraižymų estetiką" ir žiūrint į eksperimentų su formatu, chemija ar tonavimu rezultatus žavėtis sunku bei norisi paklausti - ar šios kūrybinės paieškos ir autoriai nėra sujugti pačiu dirbtiniausiu ir patogiausiu būdu - naudojama technika? O kas liečia minėtą svarbiausiąjį - kūrėją, tai Mindaugai tu klysti - svarbiausia kūryba ir jos rezultatas, o ne technika, būdas ir minkančios rankos. Palikim kūrėjus menotyrininkams ir kuratoriams - jie jau išsiaiškins tikrąją priklausomybę grupėms, klanams ir asociacijoms. Ir dw nepradėkim triesti apie technikos aurą, ok? Nes mažų mažiausiai tai skamba kaip statybinikų odės kastuvams (juk ekskavatorius atima dvasingumą iš griovių kasimo proceso). marš kurt. -- ___ creep