Tema: Re: Tyla ... StarCraft 2 kalat? :D
Autorius: bullka
Data: 2010-08-06 10:47:02
Dentist: mape, kuriame yra UAV defendinant praradus abu mcomm'us pasilieki
priešo bazėje (krūmuose pvz); tada priešas stoja prie UAV; pribėgi ir drill
drill :) Šitą gavau Isla Inocentes antroje bazėje. Praktiškai visuose
mapuose kur yra UAV - tai yra lengviausias būdas. Sunkesnis būdas: susirasti
kokį Bush Wookie ir priėjus iš nugaros. Tokių camp'intojų galima rasti
daugelyje nedidelių map'ų (white pass pvz).

Brute kill: naktį žaidžiau Squad Deathmatch. Atrodo buvo tik vienas ar du
priešai. Greitai patikrinau ar tas priešas turi tą achievement'ą. Neturėjo.
Parašiau žinutę. Patapom draugais. Susitarėme susitikti tam tikroje vietoje
ir vienas kitą papjaustėm.

Vakar servas buvo pilnas ir mane įmetė į priešo komandą. Tai Butui leidau
mane papjauti porą kartų. Jis irgi gavo achievement'ą.