Tema: Re: MAFIA II DEMO OUT
Autorius: alias
Data: 2010-08-12 02:33:30
Nereikia ir gyvai važinėti, kad tai pajustum. Fizika idiotiška. Kol tiesiai važiuoji -- viskas ok. Nu bet posūkiuose -- neduokdie. O jau kaip saules paišo kledarai visokie! Ir pažeidimų fizika ne tokia, kokia galėtų būti.
Jau nekalbant apie tariamą interaktyvumą kaip kad nesušaudomas lempas palubėje -- oj, kaip gražiai supasi pajudinta, koks dinaminis apšvietimas! Koks man skirtumas, kaip ten gražiai šviečia, jei aš tikiuosi, kad pašauta lemputė nebeturėtų šviesti. Kaip ir nedužtantys stiklai ir besikartojanti animacija.

Pigus šūdelis.

--
аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе