Tema: Re: GT5, Redbuliaus X1
Autorius: YZF
Data: 2010-10-29 16:22:14
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:iaehgp$tqc$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai daugiau niekad nelygink situ triju su kitais, bo pats prisipazinai kad
> apie kitus nieko nezinai. ok?

kiti - tureta omeny kitos rusies ir kitos paskirties geimai, visokie rpg
fairy tale guitar hero bomberman. O ne tiesioginis 'konkurentas'.

> P.S. Kad PS3 ir GT5 yra pezdati ir axujitelni daiktai mes jau seniai
> supratom is tavo 100'ojo posto. Dziaugiames uz tave.

Man teisybe pasakius dzin ka suprato tie kurie sito ar kito mano mineto
geimo nelosia. Nedomina tokie geimai - aciu viso gero tyla ignoras temos etc
blablabla. Rasau tiems kam idomu.