> Dabar parsisiunti kokia naujiena, po valandos istrini ir jokio gailescio. matai, yra tokia problema, kad tu gauni tai už dyką, t.y. pavagi. Jeigu mokėtum pinigus (t.y. analizuotum, galvotum prieš pirkdamas, o ne po to), tai būtų kitaip ;) Bet rašiau apie tai, kad veiksmo geimuose nėra nieko naujo, o akcentas dedamas ant masinių šablonų. Keiksmažodžiai, brutalumas, žarnos, ginklai - gerai; rimtos socialinės ar psichologinės temos, drama, vidinis konfliktas - nerasta. tarkim, turiu rimtas temas nagrinėjantį The Path, bet tai ne veiksmo geimas, o bala žino kas. Rimtesni leidėjai net pagalvoti apie kažką panašaus bijo.. Kažkurioj vietoj šia prasme veiksmo geimų vystymasis tiesiog sustojo ir nė iš vietos (sakyčiau, ties HL-2 strigo.. :). yra tie "su RPG elementais", bet nejaugi neįmanoma be jų.. Stalker nusipirkau (už pekis eurus prieš pora metų steame) - neužteko kantrybės net, nežinau, penktadalio (?) įveikti.. Nu užkniso negyvai, o siužetas visai neužkabino. tas pats Alan Wake turėjo būti multiplatforminis, net gi labiau PC nei kitoks, bet vietoj to vėlavo belekiek tam, kad išeitų ant XBox su milijonu papildymų. Kažkada Epic pradėjo nuo tam laikui siužetine prasme visai gilaus Unreal, paskui perėjo prie šia prasme nulinių Tournament, o dabar jų pagrindinis tikslas - padaryti kuo didesnį benzopjūklą naujam Gears of War, daugiau nieko. Visi tie išliaupsinti Vanquish ar Bullet Storm yra kažkoks paaugliškas farsas. Aišku, man jie būtų nerealiai patikę prieš dešimt ar penkiolika metų, nes jie technologiškai nepalyginamai geresni už anuometinius. Bet man ir durni serialai tuomet patikdavo, ir visokie pigūs veiksmo filmai, į kuriuos dabar koktu pažiūrėti.. Kita vertus, aš jau senai praktiškai nebežaidžiu, tai greičiausiai problema gal ne tiek geimuose, kiek tame, kad apskritai nebeįdomūs man jie.. Jeigu EA ar kokia Valve išleistų veiksmo geimą su profesionaliu originaliu siužetu a'la Old Boy arba District 9, gal ir vėl būtų įdomu, bet gal ir ne. Dabar pusėtinas režisierius Guillermo Del Toro daro geimą, bet bus kraštutinio siaubo - tai vėl š, manau. siaubas yra pigus būdas tapti "rimtu" ir "suaugusiems". na bet gal ateityje persilauš..