Na šiaip kalbam apie geimus, jie niekada nebus rimti ir filosofiniai. :) Tuo labiau kad ir rinka jiems apibrežta, tai auditorijai galvot nepatinka. Kad bus kažkokie nišiniai produktai tikiu, bet manau koks 1% nuo bendro kiekio. "Kęstas" <nesvarbu@kazkur.cia> wrote in message news:iigs53$4vo$1@trimpas.omnitel.net... > >> Dabar parsisiunti kokia naujiena, po valandos istrini ir jokio gailescio. > > matai, yra tokia problema, kad tu gauni tai už dyką, t.y. pavagi. Jeigu > mokėtum pinigus (t.y. analizuotum, galvotum prieš pirkdamas, o ne po to), > tai būtų kitaip ;) > Bet rašiau apie tai, kad veiksmo geimuose nėra nieko naujo, o akcentas > dedamas ant masinių šablonų. Keiksmažodžiai, brutalumas, žarnos, ginklai - > gerai; rimtos socialinės ar psichologinės temos, drama, vidinis > konfliktas - nerasta. tarkim, turiu rimtas temas nagrinėjantį The Path, > bet tai ne veiksmo geimas, o bala žino kas. Rimtesni leidėjai net > pagalvoti apie kažką panašaus bijo.. Kažkurioj vietoj šia prasme veiksmo > geimų vystymasis tiesiog sustojo ir nė iš vietos (sakyčiau, ties HL-2 > strigo.. :). yra tie "su RPG elementais", bet nejaugi neįmanoma be jų.. > Stalker nusipirkau (už pekis eurus prieš pora metų steame) - neužteko > kantrybės net, nežinau, penktadalio (?) įveikti.. Nu užkniso negyvai, o > siužetas visai neužkabino. tas pats Alan Wake turėjo būti > multiplatforminis, net gi labiau PC nei kitoks, bet vietoj to vėlavo > belekiek tam, kad išeitų ant XBox su milijonu papildymų. Kažkada Epic > pradėjo nuo tam laikui siužetine prasme visai gilaus Unreal, paskui perėjo > prie šia prasme nulinių Tournament, o dabar jų pagrindinis tikslas - > padaryti kuo didesnį benzopjūklą naujam Gears of War, daugiau nieko. Visi > tie išliaupsinti Vanquish ar Bullet Storm yra kažkoks paaugliškas farsas. > Aišku, man jie būtų nerealiai patikę prieš dešimt ar penkiolika metų, nes > jie technologiškai nepalyginamai geresni už anuometinius. Bet man ir durni > serialai tuomet patikdavo, ir visokie pigūs veiksmo filmai, į kuriuos > dabar koktu pažiūrėti.. > Kita vertus, aš jau senai praktiškai nebežaidžiu, tai greičiausiai > problema gal ne tiek geimuose, kiek tame, kad apskritai nebeįdomūs man > jie.. Jeigu EA ar kokia Valve išleistų veiksmo geimą su profesionaliu > originaliu siužetu a'la Old Boy arba District 9, gal ir vėl būtų įdomu, > bet gal ir ne. Dabar pusėtinas režisierius Guillermo Del Toro daro geimą, > bet bus kraštutinio siaubo - tai vėl š, manau. siaubas yra pigus būdas > tapti "rimtu" ir "suaugusiems". na bet gal ateityje persilauš..