Tema: Re: Kaip Skyrim atrodytu next-next-gen konsolese
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-10-18 14:47:42
kompensuoja. Ejimas pas zhmones yra nuolatinis kritimas ir saves sulaikimas,
svorio permetimas, kritimas, sulaikymas.
Pabandyk kadanors eidamas bandyt akis laikyt lygiai lygiai ant vieno
objekto, paskui tiesiog bandyk zhiureti tiesiai 'i niekur' nefokusuodamas
akiu ant nieko. Tiesa pasakus, chia kaip su and now you breath manualy -
paskui pradeda nervint kai pastebi shita dalyka;)
"Techno" <Techno[istrinti]@remo.lt> wrote in message
news:j7jnns$qed$1@trimpas.omnitel.net...
> Su tuo judėjimu tai tikrai pievos. Blin, gal pas developerius visada viena
> koja trumpesnė, kad jie taip isivaizduoja tą judėjimą ?
> Nes realiai kai eini - tai vaizdas taip nesikalatuoja tikrai :D Nežinau,
> ar realų judėjimą smegenys kompensuoja, ar ipratę esam, bet va kai
> ekrane - tai ypač nenatūraliai ima atrodyt.
>
> "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message
> news:j7j7ss$39l$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kad ir kokia achujena grafikele, bet per lapija ar egliu shakas keurai
>> vistiek aina ir kai aina, matosi, kad mases neturi. Vaijzdelis neblogas,
>> bet ....... Ir beja sutinku su Toxiu, kad tas judejimas, tei visishka
>> nesamone :D
>>
>>
>> "ZeaLot" <mr.rieper@gmail.com.NOSPAM> wrote in message
>> news:j7hqv6$q5e$1@trimpas.omnitel.net...
>>> svajokliu skyrelyje sisyk:
>>> http://www.ripten.com/2011/10/16/this-is-what-skyrim-could-and-should-look-like-with-next-gen-tech/
>>>
>>
>>
>