Tema: Re: Kaip Skyrim atrodytu next-next-gen konsolese
Autorius: Techno
Data: 2011-10-18 18:25:17
Bandžiau :) Jei susikoncentruoji - judėjimas yra. Bet sakyčiau labai 
nedidelis, koks centimetras ar kiek daugiau. Bet kai geimuose šokinėja 3-5 
cm. tai ką aš žinau - briedas visiškas :D

"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message 
news:j7jp0u$s7d$1@trimpas.omnitel.net...
> kompensuoja. Ejimas pas zhmones yra nuolatinis kritimas ir saves 
> sulaikimas, svorio permetimas, kritimas, sulaikymas.
> Pabandyk kadanors eidamas bandyt akis laikyt lygiai lygiai ant vieno 
> objekto, paskui tiesiog bandyk zhiureti tiesiai 'i niekur' nefokusuodamas 
> akiu ant nieko. Tiesa pasakus, chia kaip su and now you breath manualy - 
> paskui pradeda nervint kai pastebi shita dalyka;)
>
>
> "Techno" <Techno[istrinti]@remo.lt> wrote in message 
> news:j7jnns$qed$1@trimpas.omnitel.net...
>> Su tuo judėjimu tai tikrai pievos. Blin, gal pas developerius visada 
>> viena koja trumpesnė, kad jie taip isivaizduoja tą judėjimą ?
>> Nes realiai kai eini - tai vaizdas taip nesikalatuoja tikrai :D Nežinau, 
>> ar realų judėjimą smegenys kompensuoja, ar ipratę esam, bet va kai 
>> ekrane - tai ypač nenatūraliai ima atrodyt.
>>
>> "Lavonas" <xxx@xxx.lt> wrote in message 
>> news:j7j7ss$39l$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Kad ir kokia achujena grafikele, bet per lapija ar egliu shakas keurai 
>>> vistiek aina ir kai aina, matosi, kad mases neturi. Vaijzdelis neblogas, 
>>> bet ....... Ir beja sutinku su Toxiu, kad tas judejimas, tei visishka 
>>> nesamone :D
>>>
>>>
>>> "ZeaLot" <mr.rieper@gmail.com.NOSPAM> wrote in message 
>>> news:j7hqv6$q5e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> svajokliu skyrelyje sisyk:
>>>> http://www.ripten.com/2011/10/16/this-is-what-skyrim-could-and-should-look-like-with-next-gen-tech/
>>>>
>>>
>>>
>>
>