Tai va tie tekstūrų netolygumai ir nepatinka. Galėjo tiesiog juos paderint ir būt išvis jėga. Gal nespėjo. "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:k386g9$h38$1@trimpas.omnitel.net... > Na jei jie užmestu visur 1024*1024 tekstūras, jaučiu po to niekas > nesugebėtu jų pasileist, ir taip jau neproporcingai stabdo :) Pastebėjau > tik tekstūrų netolygumus - vienur plakatas kur mažą tekstą skaityt galima, > kitur - grindų plokštė 64*64px. > > Tiesa kad "bus praktiškai HL2" nesutinku. HL2, kaip 2004 metų produktas > tekstūrų daug kur net ir tokių nenaudojo. Nes jei naudotu, jis būtų labai > sunkiai ėjęs ant Athlon XP ir Geforce 5xxx 128mb, kuriuos turėjo tuometinė > dauguma. > > Pusė BM tekstūrų - iš Steam SDK, t.y. valve paduotų, tų pačių kur HL2 ir > geresnės kokybės - jo epizoduose. > > Neseniai perėjau iš naujo HL2, tai po kai kurių dabartinių žaidimų > tekstūros net akis krapšto. > > > > "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message > news:k37rlt$8j7$1@trimpas.omnitel.net... >>O man tai kažkaip dvejopi jausmai, galvojau paleisiu ir ten bus praktiškai >>HL2, o vat nifiga. Tekstūros badė akis jau pačioje pradžioje. Aš žinoma >>gerbiu tą jų darbą, ir jis atliktas nemažas ale kažkaip tikėjausi daugiau. >>Nors žinoma atrodo žymiai geriau nei Valve HL1. >> >> "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message >> news:k37r99$87e$1@trimpas.omnitel.net... >>> Geriausia vieta: šokinėjimas traukinyje pačioje pradžioje. Pašoki ir >>> tave numeta į traukinio galą :D >>> >>> Kažkaip neatsimenu, kad šis efektas būtų realybėje :) >>> >