Tema: Re: Šiandien BF3 Origin'e - tik 10€
Autorius: Audrimas
Data: 2012-09-20 22:56:48
Kad video stabdo tai aisku be jokiu testu nes ji yra sena :)

http://www.hwcompare.com/1848/geforce-gts-250-512mb-vs-radeon-hd-4850-512mb/

O hdd pastoviai sukasi, nes turbut ramo mazoka. Man rodos  BF3 reikia 2gb.

Nu ir aisku jei viska nusistates and max, auksta raiska pasirinkes tai nieko
gero nelauk.