Tema: Re: Šiandien BF3 Origin'e - tik 10€
Autorius: PxYra
Data: 2012-09-26 18:37:33
nu taip :D kainuoja pvz per ispardavima gamepadas su analog stickais net 9LT
:DDDD
o ka mouse ir keyboard neperki prie PC? jau konsoles daugiau prikure perkamu
"mirk arba pirk" akseksuaru
po default su PC gauni mouse+keyboard tai gali zaist....o prie konsoles
gauni gamepada tik, vairo negauni, joysticko ne, dancepadu irgi ne, gauni
tik su visokiom spec akcijom kartais....taip kad nevaryk ;)