antroj daly ant keliu yra checkpointai (uzkardos) kuriose issaudzius visus - po kazkiek laiko bandiugos respawnina. kiekviena karta keliaudamas is tasko a i b gali tiketis kad sutiksi ka nors. trecioj daly yra bazes (kelios trobeles vienoj kruvoj ar pan), visus issaudai - baze tavo. ko pasekoj aplinkui ta baze nebespawnina blogieciu patruliai (vazineja siaip masiniukais ar peskom vaiksto). ko pasekoj uzemus daugiau baziu - gali pedint uzsimerkes per visa zemelapi be jokio pavojaus (na nebent kokiai karvei nepatiksi). tai imo situ poziuriu - trecioj daly labiau absurdas, bent is gameplay puses.. zemelapis trecioj lyg ir didesnis (bent pirmos salos, antra sala ir siaip pustuste palyginus su pirma), bet kuo daugiau zaidi - tuo maziau gauni zaist (nes nebelieka didesnes dalies pavojaus), speju del to ir ikiso fast-travel bulshits'a. On 2016.01.07 00:00, Hammer wrote: > trecioj dali kai issaudai visa baze, tu ja uzsigrobi, tada tavo hebra > suvaziuoja i ja, o antroj dali tai ten absurdas budavo, issaudai, > issprogdini viska, grizti vel viskas pastatyta, visi bandiugos gyvi... >