Tema: Re: req zaidimu
Autorius: 70005
Data: 2016-01-07 19:28:16
"andrius" <vastinfest@gmail.com> wrote in message 
news:n6la04$eov$1@trimpas.omnitel.net...
> antroj daly ant keliu yra checkpointai (uzkardos) kuriose issaudzius 
> visus - po kazkiek laiko bandiugos respawnina. kiekviena karta keliaudamas 
> is tasko a i b gali tiketis kad sutiksi ka nors.
>
> trecioj daly yra bazes (kelios trobeles vienoj kruvoj ar pan), visus 
> issaudai - baze tavo. ko pasekoj aplinkui ta baze nebespawnina blogieciu 
> patruliai (vazineja siaip masiniukais ar peskom vaiksto).
> ko pasekoj uzemus daugiau baziu - gali pedint uzsimerkes per visa zemelapi 
> be jokio pavojaus (na nebent kokiai karvei nepatiksi).
>
> tai imo situ poziuriu - trecioj daly labiau absurdas, bent is gameplay 
> puses.. zemelapis trecioj lyg ir didesnis (bent pirmos salos, antra sala 
> ir siaip pustuste palyginus su pirma), bet kuo daugiau zaidi - tuo maziau 
> gauni zaist (nes nebelieka didesnes dalies pavojaus), speju del to ir 
> ikiso fast-travel bulshits'a.

Man tai kaip tik logiška, kad bazė priklauso jau saviems, ir banditėlių ten 
nebėr:) Jau kelias išvaliau, tvarka.

Greita kelionė po salą irgi patinka, nes dažnai žaidžiu pavargęs ir neturiu 
daug laiko, tai jei reiktų dar visur važinėti realiu laiku, pradėtų nervint. 
Ypač kai jau noris miego ir per pastangas greičiau pasiekt tikslą 
nusivairuoju nuo kokio tilto ar kalnų keliuko:)
Tokiam realizmui turiu ARMA, ten tai gali pėdint kilometrus, jei be 
transporto, arba 20 minučių laukti pasaloj, o FC kaip tik džiugina gražiais 
vaizdais ir nereikėjimu juodai dirbti.