bullka rašė: > >> Gal tos paslaugu tiekejas bando apsaugot nuo penkiazenkles saskaitos? > > OK.. patikrinsiu paslaugų tiekėją. Šiaip iki šiol užsienyje veikė be > problemų ir sąskaitos apmokomos laiku :) Plius esu geras Klientas ir > sąskaitos visada nemažos. > > Bet gal yra idėjų, kas telefone galėtų būti negerai. Ar čia iš esmės tik > tiekėjo klausimas? > > Įdomumas tame, kad ir grįžus į Lietuvą exchange kliente neatsirado > galimybės "Taip" padėti prie sinchronizavimo tarptinkliniame ryšyje. Iš > kur mano exchange Klientas žino, kokios paslaugos man galimos, o kokios ne. Gali buti, kad tai firmines Nokios bedos. Pats iki siol naudoju pirmtaka - 9300i. Klaidu softe ir aparaturoj nors vezimu vezk.Pirma aparata po pusmecio kankynes su perinstaliavimais ir begaliniais derinimais teko grazinti. Ir su internetu jie nelabai draugauja. Netikiu, kad e90 pagydytas nuo visu ligu.