Na mano atveju viskas 3 metus buvo gerai. Tik po vidurių ir exchange kliento perinstaliavimo taip pasidarė. Firmware versija ta pati perinstaliuota.. tad realiai lyg niekas nepasikeitė. Na dar aiškinsiuosi. "pablas" <pablas112@gmail.com> wrote in message news:gmp266$8gl$1@trimpas.omnitel.net... > bullka rašė: >> >>> Gal tos paslaugu tiekejas bando apsaugot nuo penkiazenkles saskaitos? >> >> OK.. patikrinsiu paslaugų tiekėją. Šiaip iki šiol užsienyje veikė be >> problemų ir sąskaitos apmokomos laiku :) Plius esu geras Klientas ir >> sąskaitos visada nemažos. >> >> Bet gal yra idėjų, kas telefone galėtų būti negerai. Ar čia iš esmės tik >> tiekėjo klausimas? >> >> Įdomumas tame, kad ir grįžus į Lietuvą exchange kliente neatsirado >> galimybės "Taip" padėti prie sinchronizavimo tarptinkliniame ryšyje. Iš >> kur mano exchange Klientas žino, kokios paslaugos man galimos, o kokios >> ne. > > Gali buti, kad tai firmines Nokios bedos. Pats iki siol naudoju > pirmtaka - 9300i. Klaidu softe ir aparaturoj nors vezimu vezk.Pirma > aparata po pusmecio kankynes su perinstaliavimais ir begaliniais > derinimais teko grazinti. Ir su internetu jie nelabai draugauja. > Netikiu, kad e90 pagydytas nuo visu ligu.