Nu nebutinai del rysio. Dirbau bitej konsultantu pries 4 metus. Skambuciau is esmes apie paslaugas, interneto nustatymu siuntimas, pasiklaust saskaitu ir panasiai. Konkreciai del rysio sutrikimu pasitaikydavo max 1-2 skambuciai per diena (is 150) :) Anyway omnio neginu - perejau i ji is tele2 su neterminuota sutartim, po poros menesiu gryzau atgal i tele2, bo omnio saskaitas ir mokesciu paaiskinimus ne man suprast :) Dabar bitej, viskas clean&clear :) "Jonas Kalvis" <news@giemeil.com> wrote in message news:hn7ovq$olk$1@trimpas.omnitel.net... > > >>> antras dalykas skambinau i 1533 ten tas ju supportas tipo atsiliepe gal >>> tik po kokiu 8 min . >>> teletabiai max verslo klientui atsiliepti uztrukdavo 10 sek. >>> tai jie cia save vadina kokybiskiausiu tinklu ? >> >> O prie ko tinklo kokybe ir konsultantu uzimtumas? >> > O prie to, kad kuo labiau konsultantai uzimti, vadinasi, tuo daugiau > problemu yra su provaiderio rysiu, vadinasi daugiau zmoniu konsultantam > skambina pretenziju reiksti ;) >