Tema: Re: Q: PIN2 kodas
Autorius: zhaltas
Data: 2010-04-26 23:00:34
aha, jau parasiau ir as tapaty, tikrai bent jau anksciau taip budavo.

"G..@home" <g.domarkas@gmail.com> wrote in message news:hr4bsg$kuo$1@trimpas.omnitel.net...
> bent man buvo pavyke su pin2 taip padaryt:
> tris kartus suvedziau belenka i pin2, uzsiblokavo, tada prase puk2, 
> taciau dazniausiai (pabreziu DAZNIAUSIAI) tinka puk1, suvedziau puk1 
> vietoj puk2 ir susikuriau savo pin2.
> tik niekam to nereikejo :)
> 
> 
> 2010.04.26 17:00, Vasaris rašė:
>> Sveiki,
>>
>>      Idomi situacija - abonentas negali įsitraukti į knygelę tel. numerio (sukurti naują įrašą), nes jo prašo įvesti PIN2.
>> Vartotojas dievagojasi, kad PIN2 neuždėjo, jo nežino. Pabandė suvesti įprastą PIN'ą, telefonas pagalvojo ir nusikeikė, kad liko 2 bandymai suvesti PIN2.
>>      Telefonas - senas, bet veikiantis Siemens S65. Paskambinus operatoriui, Bitei, ana dievagojasi, kad tinkle PIN2 nenaudojamas (į SIM neįrašomas, voke neišduodamas, operatorius nežino), ir nėra nei jo, nei PUK2. Telefono instrukcijos sako, kad tai tinklo paslauga, arba kad PIN2 gali užsidėti vartotojas.  Dabar lieka klausimas - ar čia aklavietė, ir reiškia, kad vartotojui teks tikėtinai pasikeisti aparatą?
>