Padiskutuokim (jei yra ka diskutuot), kodel musuose kazkaip keistai yra su butent telefonu garantiniu aptarnavimu. Jei sugenda koks telikas, kompas ar skalbenke, tai pardavejai taip nestresuoja ir taiso daikta, keicia, grazina pinigus. O su telefais kas per cirkai vyksta? Pilna cirku galima prisiskaityt kad ir cia: http://www.mobilitaisykla.lt/forum/viewforum.php?id=51 , skundai.lt ir siaip turbut tu keistu istoriju zino kiekvienas tiesiogiai ar netiesiogiai. Turiu galvoj dregme, elementaru pasiuntima, daliu sukeitima ir t.t. Tiek mazos tiek dideles firmeles susilaukia kritikos. As nesuprantu kokie santykiai cia yra tarp pardaveju, taisytoju ir gamintoju. Kazkada mttc atstovas skundai.lt dievagojosi, kad jiems nera jokios naudos pripazinti aparata praradusiu garantija. Logiskai mastant taip ir turetu buti, gamintojas turetu padengti visas islaidas ir dar taisykla turi uzsidirbti taisydama garantini daikta. Nebent yra kokie slapti honorarai uz garantinio atemima ir limitai kiek procentu parduotu telefonu galima leisti sutaisyti (kitaip gamintojui modelis bus nuostolingas). Arba taisyklu savivale, bet tokiu atveju nematau pointo. Tai kaip yra is tikruju, kokia ten ju pasipelnymo schema, ar cia is vis raganu medziokle?