imho daznai zmones pervertina telefono galimybes. Nukrito, neisijugnia- bus garantinis, o kai anuliuoji garantija uz plokstes pazeidimus- kelia veja :) cia manau kaip vartotojui tai nesunku parasyti.. pastovetumete kitoj barikadu pusej, tai tiek visokiu "asmenu" prisiziuretumete, kad baisu. va poto tokie ir rasineja i tuos forumus.. On 2010.12.13 14:28, ufonaut wrote: > Padiskutuokim (jei yra ka diskutuot), kodel musuose kazkaip keistai yra > su butent telefonu garantiniu aptarnavimu. Jei sugenda koks telikas, > kompas ar skalbenke, tai pardavejai taip nestresuoja ir taiso daikta, > keicia, grazina pinigus. O su telefais kas per cirkai vyksta? Pilna > cirku galima prisiskaityt kad ir cia: > http://www.mobilitaisykla.lt/forum/viewforum.php?id=51 , skundai.lt ir > siaip turbut tu keistu istoriju zino kiekvienas tiesiogiai ar > netiesiogiai. Turiu galvoj dregme, elementaru pasiuntima, daliu > sukeitima ir t.t. Tiek mazos tiek dideles firmeles susilaukia kritikos. > > As nesuprantu kokie santykiai cia yra tarp pardaveju, taisytoju ir > gamintoju. Kazkada mttc atstovas skundai.lt dievagojosi, kad jiems nera > jokios naudos pripazinti aparata praradusiu garantija. Logiskai mastant > taip ir turetu buti, gamintojas turetu padengti visas islaidas ir dar > taisykla turi uzsidirbti taisydama garantini daikta. Nebent yra kokie > slapti honorarai uz garantinio atemima ir limitai kiek procentu parduotu > telefonu galima leisti sutaisyti (kitaip gamintojui modelis bus > nuostolingas). Arba taisyklu savivale, bet tokiu atveju nematau pointo. > Tai kaip yra is tikruju, kokia ten ju pasipelnymo schema, ar cia is vis > raganu medziokle?