On Sat, 08 Jan 2011 20:48:46 -0500, Ričardas Čepas wrote: >>>> Per garantini laikotarpi. O ne per pirma menesi. Dyyyydelis >>>> skirtumas. Ne? >>> Ir kiek didelis? Iš kur dabar tokios toli siekiančios dramatiškos >>> išvados, jog jei per pirmą mėnesį 5%, tai per 20 mėnesių 100%? >>> Logiškai galvojant, jei pirmą mėnesį buvo 5%, po to bugą ištaisė, tai >>> kitus mėnesius dėl to bugo gal visai nieko nebus, ir liks gal 5/24 % >>> bendroj >> >> Logiskai mastant net jei ji po menesio ir pataisys, tai dar sekancius >> pora menesiu pataisymai iki prekystalio neatkeliaus. Ka jau beje >> rasiau. > > Na ir ką tas iš principo keičia, kam kartoti vieną ir tą patį? Receptas > universalus, bijot kiekvienos smulkmenos, nepirkit naujo modelio > telefonų, vaikščiokit su senienom. Jei neisijungiantis telefonas tai smulkmena tada taip, as geriau menesi ar du pavaiksciosiu su seniena ir paziuresiu kas bus. >>>> Stai tau ir "stebuklas". Tereikejo nesutaupyt tu paskutiniu poros >>>> procentu ir kokybe nebutu smukus kelis kartus. >>>> >>>> >>> Na ir kodėl man tas turėtų būti idomu? Gal mesjė dirbat strateginiu >> >> Nezinau. Kiek galiu pastebet fanbojai apskritai mazai domisi tuom kas >> nesiderina su ju isitikinimais. > > Mesjė man pradėjot dėstyti lyg kandidatas į naują Nokios CEO, ką jin > turi daryti, kaip jūs gerai žinot technologijas, nepalyginti su tais > nepatyrusiais kvailiais iš Nokios, ir t.t. Tikrai mesjė ne pagal adresą > kreipiatės, aš jūsų į darbą nepriimsiu ir nieko bendro su Nokia neturiu, > net akcijų neturiu. Net jei turėčiau, nemanau kad jiems reikia vertingų > patarimų kaip vystyti savo verslą iš omnitel.gsm ;) Labai atsiprasau, vel nepasiveju mesje minties suolio. Ar cia eilinis pareiskimas is serijos "nokia klaidu nedaro nes yra nokija"? -- kthxbai.