? O žėk, kažkas čia skundėsi nesveikais T2 greičiais - t.y. išklotinėj nesąmonių prirašyta (šimtai megabaitų per kelias minutes). Tai čia kaip? Turbūt suklydo, nes api3,14st gali tik Omnis? "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:ifunk4$82t$1@trimpas.omnitel.net... > Manau nereikėtų lyginti televizoriaus su paslauga tai pirma, antra įmonėse > paprastai sutartis pasirašinėja Direktoriai kurie ir taip yra užimti žmonės > kurie neturi laiko knaisiotis po išklotines ir dalyvauti kvailuose ryšio > tiekėjų žaidimuose. Bet jeigu Direktorius pastebėjo, kad kaškoks tiekėjas > jam kelia problemas arba jį nori api*isti, tai toks operatorius lekia kaip > šampano kamštis, taigi su Omniu taip ir atsitiko. > Ir nieko čia keisto, tu man pasakyk ką Omnis turi TOKIO ko neturi pvz T2, > iškyrus pririštą už kosminę kainą siūlomą Iphoną? Ir jeigu jis turi TAI ko > kiti neturi ar TO tau reikia? > > "yoyo" <1@2.3> wrote in message news:ifumn1$6gc$1@trimpas.omnitel.net... >> na tiesiog fantastiškai svarūs argumentai: "..., bet gali būti", "gali >> pratęsti" ir t.t. ir pan. Ypač "įklimapi ir ieškai komapnijos". Pliusas >> tau už loginį mąstymą. >> >> >> jei man reikia teliko, tai pasižiūriu kokių funkcijų reikia, kur naudosiu, >> tada žiūriu kas tenkina poreikius, kokios kainos, plėtimo galimybės, >> renkuosi ir nusiperku. ar labai mobilaus ryšio pirkimas skirtingas nuo >> teliko, šaldytuvo ar kabelinės tv? kiek matau, skiriasi emocijų kiekiu: >> "tik nepirk to, nes bus blogai" arba "mokėsi 2x pigiau/brangiau" ir t.t. >> >> ble, imi kelių mėnesių detales, dedi į excelį, paminkai truputį, pažiūri >> kur ir kiek skambini, įvertini kokias kitas paslaugas naudosi, kur naudosi >> (koks ten ryšys), ar reikia ir kokio telefono, kokio aptarnavimo reikia >> (gyvas, webas, telefonas ar px), tada skaitai internetą arba siunti >> operatoriams, kad pateiktų pasiūlymus. >> >> dabar gi ble pletkinat kaip bobutės ant suoliuko. Jei operatorius sutartį >> keičia vienpusiškai - visada ją galima nutraukti, kad ir ką kas sakytų. >> >> >> >> >> "Aurimas" <aurimukass@pas.gmail.com> wrote in message >> news:ift482$jol$1@trimpas.omnitel.net... >>> "yoyo" <1@2.3> wrote in message news:ift32v$ia3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nu tiesiog geležiniai nepajudinami ekonominiai-finansiniai argumentai, >>>> ypač >>>> pavojus Nr. 3, ypač turint galvoje užduoto klausimo temą. >>>> >>> >>> A ką, jau įklimpai, ir dar kompanijos būdamas lietuviu ieškai? (Šiaip tai >>> nieko asmeniško to "yoyo" ). >>> >>> >>> P.S. Pereiti į įmonę gal ir nesudėtinga, bet išeiti gali būti sunkiau. >>> Dar priklauso, kokia įmonė ir t.t. Nes pasibaigus sutarčiai bet tavo >>> žinios gali pratęsti sutartį, kažkas pasiimti telefoną, o tau teks pirkti >>> už grynus, arba gausi kokį aparatą už 1 LT, kuris ir be sutarties >>> kainuotų 180 lt. :-) >>> >>> >>> P.P.S. Vistik siūlyčiau pagalvoti, ar nori būti "Omnitel" klientu. Kalba >>> dabar gražiai, bet: "Tik baltaveidis vadas gali du kartus užlipti ant >>> neteisingai padėto grėblio...". :-) >> >> >