gal koks omnio vdybininkas? :) "Ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message news:ifv23g$ptq$1@trimpas.omnitel.net... > ? > O žėk, kažkas čia skundėsi nesveikais T2 greičiais - t.y. išklotinėj > nesąmonių prirašyta (šimtai megabaitų per kelias minutes). Tai čia kaip? > Turbūt suklydo, nes api3,14st gali tik Omnis? > > "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message > news:ifunk4$82t$1@trimpas.omnitel.net... >> Manau nereikėtų lyginti televizoriaus su paslauga tai pirma, antra >> įmonėse >> paprastai sutartis pasirašinėja Direktoriai kurie ir taip yra užimti >> žmonės >> kurie neturi laiko knaisiotis po išklotines ir dalyvauti kvailuose ryšio >> tiekėjų žaidimuose. Bet jeigu Direktorius pastebėjo, kad kaškoks tiekėjas >> jam kelia problemas arba jį nori api*isti, tai toks operatorius lekia >> kaip >> šampano kamštis, taigi su Omniu taip ir atsitiko. >> Ir nieko čia keisto, tu man pasakyk ką Omnis turi TOKIO ko neturi pvz T2, >> iškyrus pririštą už kosminę kainą siūlomą Iphoną? Ir jeigu jis turi TAI >> ko >> kiti neturi ar TO tau reikia? >> >> "yoyo" <1@2.3> wrote in message news:ifumn1$6gc$1@trimpas.omnitel.net... >>> na tiesiog fantastiškai svarūs argumentai: "..., bet gali būti", "gali >>> pratęsti" ir t.t. ir pan. Ypač "įklimapi ir ieškai komapnijos". Pliusas >>> tau už loginį mąstymą. >>> >>> >>> jei man reikia teliko, tai pasižiūriu kokių funkcijų reikia, kur >>> naudosiu, >>> tada žiūriu kas tenkina poreikius, kokios kainos, plėtimo galimybės, >>> renkuosi ir nusiperku. ar labai mobilaus ryšio pirkimas skirtingas nuo >>> teliko, šaldytuvo ar kabelinės tv? kiek matau, skiriasi emocijų kiekiu: >>> "tik nepirk to, nes bus blogai" arba "mokėsi 2x pigiau/brangiau" ir t.t. >>> >>> ble, imi kelių mėnesių detales, dedi į excelį, paminkai truputį, pažiūri >>> kur ir kiek skambini, įvertini kokias kitas paslaugas naudosi, kur >>> naudosi >>> (koks ten ryšys), ar reikia ir kokio telefono, kokio aptarnavimo reikia >>> (gyvas, webas, telefonas ar px), tada skaitai internetą arba siunti >>> operatoriams, kad pateiktų pasiūlymus. >>> >>> dabar gi ble pletkinat kaip bobutės ant suoliuko. Jei operatorius >>> sutartį >>> keičia vienpusiškai - visada ją galima nutraukti, kad ir ką kas sakytų. >>> >>> >>> >>> >>> "Aurimas" <aurimukass@pas.gmail.com> wrote in message >>> news:ift482$jol$1@trimpas.omnitel.net... >>>> "yoyo" <1@2.3> wrote in message >>>> news:ift32v$ia3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nu tiesiog geležiniai nepajudinami ekonominiai-finansiniai argumentai, >>>>> ypač >>>>> pavojus Nr. 3, ypač turint galvoje užduoto klausimo temą. >>>>> >>>> >>>> A ką, jau įklimpai, ir dar kompanijos būdamas lietuviu ieškai? (Šiaip >>>> tai >>>> nieko asmeniško to "yoyo" ). >>>> >>>> >>>> P.S. Pereiti į įmonę gal ir nesudėtinga, bet išeiti gali būti sunkiau. >>>> Dar priklauso, kokia įmonė ir t.t. Nes pasibaigus sutarčiai bet tavo >>>> žinios gali pratęsti sutartį, kažkas pasiimti telefoną, o tau teks >>>> pirkti >>>> už grynus, arba gausi kokį aparatą už 1 LT, kuris ir be sutarties >>>> kainuotų 180 lt. :-) >>>> >>>> >>>> P.P.S. Vistik siūlyčiau pagalvoti, ar nori būti "Omnitel" klientu. >>>> Kalba >>>> dabar gražiai, bet: "Tik baltaveidis vadas gali du kartus užlipti ant >>>> neteisingai padėto grėblio...". :-) >>> >>> >>