Tema: Re: Atsiliepimų apie HTC HD2 + Android
Autorius: lllll
Data: 2011-08-22 11:37:30
Versijos:
ROM version: 1.48.479.1 (71294) WWE
Radio version 2.05.51.05_2

Bandysiu tada Radio updatint... ar dar kažką reiktų?

lllll

"DanijasDub"  wrote in message news:j2nlr5$19a$1@trimpas.omnitel.net...

O kokios stock'inio Rom bei Radio versijos pas paty??? Gali but kad Radio
versija netinkanti android nes turi but aukstesne nei 2.08 man rodos, o jei
naudoji stock 1.66 roma ji yra zemesne padaryk update i 3.14 su ja eina gera
radio versija 2.15 ir nereik nieko HSPL'inti, jei patiks Americanandroid sd
versija (nors man ji siek tiek bugavota bei neisdirbta iki galo) pasigilink
kaip instaliuot Nand ir rekomenduoju MIUI roma nes telefonas pasikeite visu
100% palyginus WM ar Americanandroid, net tikra android aparata Xperia Arc
padejau i stalciu ir pradejau naudoti savo pamirsta HD2+Miui Nand Rom...
Sekmes