Tema: Re: Atsiliepimų apie HTC HD2 + Android
Autorius: Caponi
Data: 2011-08-22 21:46:23
va va, as saviskiam HD taip naujesnio oficialaus ir nepabandziau, nors neoficialus mane puikiai tenkino :-)
O va su HD2 kai ta pati beda pasikartojo (is htc.com su maniskiu serialu neprieme), pradejau aiskintis kas ir kaip - paaiskejo, kad HTC kazkaip nesugeba vieningos duombazes padaryt ir tenka useriui eksperimentuot (dabar jau nepamenu, oficialiais ROM'ais ar siaip, ar taip nesinaudoju, rupejo tik issiaiskint kame reikalas ir seniai tai buvo, ale lietuviskiem aparatam dar ar tik ne Indijos saitas leidzia siustis :-))
Bet wmdc updeitint vistiek teks, man rodos...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi

"lllll" <mail@freemail.lt> wrote in message news:j2u465$tme$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
>
> lllll
>
> "Caponi"  wrote in message news:j2ttf1$ivj$1@trimpas.omnitel.net...
>
> wmdc versija nelabai ka bendro turi su tuo ar bandomas sukist ROM'as
> oficialus, ar ne.
> O del s/n, tai jei tikrai zinai, kad tavo aparatas brandintas, tada be HSPL
> neapsieisi (zinoma, jei nera to operatoriaus modifikuotos versijos), bet jei
> tavo s/n neprieme htc.com, dar tai nieko nereiskia - pas HTC yra kazkokia
> debiliska tvarka, kad noredamas oficialu ROM'a nusisiurbt turi atspet kokios
> salies saite ta s/n reikia suvesdinet - bent maniskiam is Omnio imtam

>>> versija (nors man ji siek tiek bugavota bei neisdirbta iki galo)
>>> 100% palyginus WM ar Americanandroid, net tikra android aparata Xperia