"efka" <belekoks@belekur.lt> wrote in message news:j2ntcj$91g$1@trimpas.omnitel.net... > 2011.08.20 11:42, Modestas rašė: >> "efka"<belekoks@belekur.lt> wrote in message news:j2nr4g$69d$1@trimpas.omnitel.net... >>> aciu uz nukreipima.. Bet vistiek neveikia.. >>> Gaunu kameroj kazkoki Erorr 3915- network busy.. >> Neturiu supratimo ką tai reiškia. Greičiausiai klaida aprašyta kameros dokumentacijoje >> Reiktų kortelės Nr kad būtų galima pasakyti ar pasijungia į tinklą >> >>> Account= >>> Password= >> galima pamėginti įrašyti kokį nors vardą, pvz "mms" ar "preved" > > tai va butent- ten toks taivanio stebuklas, kad klaidu aprasymu jie > nepasirupino... nors uz 1klt galejo tai padaryti... > > nr- 61088456 Šiandien prisijunginėja su teisingu APN, su MMS serveriu bendrauja.Tinkle ir APN nustatymuose, manau viskas OK. Dabar turbūt belieka pasitikrinti į kokį Nr turėjo siųsti MMS ir kreiptis pagalbos į 1533.