Vyksta toks jau ne visai smagus ginčas su Omnitel. Paaiškėjo, kad man (esu Omnitel abonentas) ne visada prisiskambina Tele2 abonentai. Pvz vakar neprisiskambino minimum 5 kartus. Neprisiskambinimas šiuo atveju reiškia, kad skambinantis Tele2 abonentas išgirsta pranešimą, kad numerio, kuriuo jis skambina, nėra ir kad jam derėtų pasitikrinti ar teisingai renka numerį. Užvakar vienas draugas tokius pranešimus išgirdo du kartu, trečią kartą jau prisiskambino... Kreipiaus į Omnitel. Iš pradžių vaizduoja nustebusius, paskui kažkaip po truputį paaiškėja, kad esu ne vienintelis toks nelaimėlis, yra ir daugiau žmonių, kurių nepasiekia Tele2 skambučiai. Tačiau šitoje istorijoje man labiausiai patiko Omnitel klientų aptarnavimo centro atstovų patarimas - pasiūlyti man neprisiskambinantiems Tele2 abonentams kreiptis į savo klientų aptarnavimo centrą...neva pas Omnitel viskas gerai, tegu anie aiškinasi... Tiesa, jie nesugebėjo man patarti kaip man tuos padarimus dalinti, kai aš net nežinau kada ir kas man neprisiskambino. Tiesiog neturiu supratimo kiek žmonių ir kuriuo metu man neprisiskambina, o ir siuntinėti juos į jų aptarnavimo centrą kažkaip ne visada gaunasi. Omnitel teigia, kad jie teikia kokybišką ir gerą paslaugą, nors mano, kaip kliento nuomone, tai aš negaunu skambučių, todėl paslauga yra bloga ir man dzin kur jie ten stringa. Mano supratimu tai yra dviejų operatorių tarpusavio išsiaiškinimo verta problema, nekišant į tai kliento. Tele2 ko gero visai maloniai nustebo, kad Omnitel klientas skambina jiems ir prašo pagalbos :) Taigi, "Pirmiausiai-Jūs" matyt reiškia, kad pirmiausiai man pačiam reikia surasti kame problema ir tik tada kreiptis į Omnitel :)