Visi duomenys paduoti ir Omnitel ir Tele2. Galėsiu pakartoti laiškus. Skanuoto dokumento...nu ble...pasakau konkrečius duomenis, prisijungiu, per Omnitel savitarną, paskambinu iš savo numerio...kam tas skanuotas dokumentas? 8/31/11 11:25 PM, Modestas rašė: > "Glebas" parašė naujienų news:j3m49a$pds$1@trimpas.omnitel.net... > >> Modestai, gal galima per čia, ar asmeniškai kažkaip, konkrečių patarimų > kaip elgtis, kad mano problema dingtų ir būčiau baisiai patenkintas, man > prisiskambintų? > > Šiandien man vėl neprisiskambino, išgirdo, kad mano numeris > neegzistuoja. Paprašiau būtinai registruoti tą skundą Tele2 klientų centre. > Tiesą sakant man neįdomu kaip tai daroma. Man reikia ,kad > prisiskambinčiau aš ir jei man skambina, tai man prisiskambintų. visi > ten keisti išvardinti stočių bendravimo terminai man neįdomūs šiuo > atveju... Jokių super reikalavimų nekeliu, nu bet blet, kai man bando > prisiskambinti mano brangioji ir jai nesigauna, tai jama didelis pyktis... > Ką dar galiu padaryti? > > Greitasis būdas būtų pakeisti operatorių savo damos numeriui motyvuojant > nenoru tirti skundo. > >> Paštas tikrais jei ką. > > Aš pasitarsiu su protingais žmonėmis ką šioje situacijoje galima > patikrinti. Reikės A ir B numerių, kiek įmanoma tikslesnio sutrikimų > laiko ir asmens dokumento skanuoti vaizdo. Belekokiu atveju tai bus rytoj. > >