Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Glebas
Data: 2011-08-31 23:40:31
Visi duomenys paduoti ir Omnitel ir Tele2.
Galėsiu pakartoti laiškus.
Skanuoto dokumento...nu ble...pasakau konkrečius duomenis, prisijungiu, 
per Omnitel savitarną, paskambinu iš savo numerio...kam tas skanuotas 
dokumentas?


8/31/11 11:25 PM, Modestas rašė:
> "Glebas" parašė naujienų news:j3m49a$pds$1@trimpas.omnitel.net...
>
>> Modestai, gal galima per čia, ar asmeniškai kažkaip, konkrečių patarimų
> kaip elgtis, kad mano problema dingtų ir būčiau baisiai patenkintas, man
> prisiskambintų?
>
> Šiandien man vėl neprisiskambino, išgirdo, kad mano numeris
> neegzistuoja. Paprašiau būtinai registruoti tą skundą Tele2 klientų centre.
> Tiesą sakant man neįdomu kaip tai daroma. Man reikia ,kad
> prisiskambinčiau aš ir jei man skambina, tai man prisiskambintų. visi
> ten keisti išvardinti stočių bendravimo terminai man neįdomūs šiuo
> atveju... Jokių super reikalavimų nekeliu, nu bet blet, kai man bando
> prisiskambinti mano brangioji ir jai nesigauna, tai jama didelis pyktis...
> Ką dar galiu padaryti?
>
> Greitasis būdas būtų pakeisti operatorių savo damos numeriui motyvuojant
> nenoru tirti skundo.
>
>> Paštas tikrais jei ką.
>
> Aš pasitarsiu su protingais žmonėmis ką šioje situacijoje galima
> patikrinti. Reikės A ir B numerių, kiek įmanoma tikslesnio sutrikimų
> laiko ir asmens dokumento skanuoti vaizdo. Belekokiu atveju tai bus rytoj.
>
>