IHHO tokias problemas operatoriai turėtų registruoti ir spręsti kartu, netampant kliento. "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:j3i0on$alu$1@trimpas.omnitel.net... > Vyksta toks jau ne visai smagus ginčas su Omnitel. > Paaiškėjo, kad man (esu Omnitel abonentas) ne visada prisiskambina Tele2 > abonentai. Pvz vakar neprisiskambino minimum 5 kartus. Neprisiskambinimas > šiuo atveju reiškia, kad skambinantis Tele2 abonentas išgirsta pranešimą, > kad numerio, kuriuo jis skambina, nėra ir kad jam derėtų pasitikrinti ar > teisingai renka numerį. > Užvakar vienas draugas tokius pranešimus išgirdo du kartu, trečią kartą > jau prisiskambino... > Kreipiaus į Omnitel. Iš pradžių vaizduoja nustebusius, paskui kažkaip po > truputį paaiškėja, kad esu ne vienintelis toks nelaimėlis, yra ir daugiau > žmonių, kurių nepasiekia Tele2 skambučiai. > Tačiau šitoje istorijoje man labiausiai patiko Omnitel klientų aptarnavimo > centro atstovų patarimas - pasiūlyti man neprisiskambinantiems Tele2 > abonentams kreiptis į savo klientų aptarnavimo centrą...neva pas Omnitel > viskas gerai, tegu anie aiškinasi... Tiesa, jie nesugebėjo man patarti > kaip man tuos padarimus dalinti, kai aš net nežinau kada ir kas man > neprisiskambino. > Tiesiog neturiu supratimo kiek žmonių ir kuriuo metu man neprisiskambina, > o ir siuntinėti juos į jų aptarnavimo centrą kažkaip ne visada gaunasi. > Omnitel teigia, kad jie teikia kokybišką ir gerą paslaugą, nors mano, kaip > kliento nuomone, tai aš negaunu skambučių, todėl paslauga yra bloga ir man > dzin kur jie ten stringa. Mano supratimu tai yra dviejų operatorių > tarpusavio išsiaiškinimo verta problema, nekišant į tai kliento. Tele2 ko > gero visai maloniai nustebo, kad Omnitel klientas skambina jiems ir prašo > pagalbos :) > Taigi, "Pirmiausiai-Jūs" matyt reiškia, kad pirmiausiai man pačiam reikia > surasti kame problema ir tik tada kreiptis į Omnitel :)