Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Modestas
Data: 2011-08-30 22:46:24
"Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:j3i0on$alu$1@trimpas.omnitel.net...
> Vyksta toks jau ne visai smagus ginčas su Omnitel.
> Paaiškėjo, kad man (esu Omnitel abonentas) ne visada prisiskambina Tele2 
> abonentai. Pvz vakar neprisiskambino minimum 5 kartus. Neprisiskambinimas 
> šiuo atveju reiškia, kad skambinantis Tele2 abonentas išgirsta pranešimą, 
> kad numerio, kuriuo jis skambina, nėra ir kad jam derėtų pasitikrinti ar 
> teisingai renka numerį.

Nū tai tie draugai turi kreiptis į savo operatorių Tele2, kad anas ištrauktų skambučių treisus ir su jais kreiptųsi į Omnitel

>  Mano supratimu tai yra dviejų operatorių 
> tarpusavio išsiaiškinimo verta problema, nekišant  į tai kliento. Tele2 ko 
> gero visai maloniai nustebo, kad Omnitel klientas skambina jiems ir prašo 
> pagalbos :)

O kam? Jų klientas susiduria su problemomis, lai ir "birbina" savo tiekėją.