"Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:j3i0on$alu$1@trimpas.omnitel.net... > Vyksta toks jau ne visai smagus ginčas su Omnitel. > Paaiškėjo, kad man (esu Omnitel abonentas) ne visada prisiskambina Tele2 > abonentai. Pvz vakar neprisiskambino minimum 5 kartus. Neprisiskambinimas > šiuo atveju reiškia, kad skambinantis Tele2 abonentas išgirsta pranešimą, > kad numerio, kuriuo jis skambina, nėra ir kad jam derėtų pasitikrinti ar > teisingai renka numerį. Nū tai tie draugai turi kreiptis į savo operatorių Tele2, kad anas ištrauktų skambučių treisus ir su jais kreiptųsi į Omnitel > Mano supratimu tai yra dviejų operatorių > tarpusavio išsiaiškinimo verta problema, nekišant į tai kliento. Tele2 ko > gero visai maloniai nustebo, kad Omnitel klientas skambina jiems ir prašo > pagalbos :) O kam? Jų klientas susiduria su problemomis, lai ir "birbina" savo tiekėją.