issisprendzia isjungus telefone 3G rysi. "NJ" <nir@centras.lt> wrote in message news:j3i9mc$q87$1@trimpas.omnitel.net... > Tas pats ir su Bite... > > "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message > news:j3i8jt$ohd$1@trimpas.omnitel.net... >> Ne tik Omnitel bedos uzpuole. Man paskutini menesi su Tele2 problemos - >> kai kas nors bando man paskambint, gauna pranesima "telefonas isjungtas >> arba uz rysio ribu". Tada man uz keliu sekundziu ateina SMS su tekstu >> "Jums skambino XXX" ir vos ta SMS ateina, zmogus jau gali man >> prisiskambint. >> >> "Glebas" wrote in message news:j3i0on$alu$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Vyksta toks jau ne visai smagus ginčas su Omnitel. >> Paaiškėjo, kad man (esu Omnitel abonentas) ne visada prisiskambina Tele2 >> abonentai. Pvz vakar neprisiskambino minimum 5 kartus. Neprisiskambinimas >> šiuo atveju reiškia, kad skambinantis Tele2 abonentas išgirsta pranešimą, >> kad numerio, kuriuo jis skambina, nėra ir kad jam derėtų pasitikrinti ar >> teisingai renka numerį. >> Užvakar vienas draugas tokius pranešimus išgirdo du kartu, trečią kartą >> jau >> prisiskambino... >> Kreipiaus į Omnitel. Iš pradžių vaizduoja nustebusius, paskui kažkaip po >> truputį paaiškėja, kad esu ne vienintelis toks nelaimėlis, yra ir daugiau >> žmonių, kurių nepasiekia Tele2 skambučiai. >> Tačiau šitoje istorijoje man labiausiai patiko Omnitel klientų >> aptarnavimo >> centro atstovų patarimas - pasiūlyti man neprisiskambinantiems Tele2 >> abonentams kreiptis į savo klientų aptarnavimo centrą...neva pas Omnitel >> viskas gerai, tegu anie aiškinasi... Tiesa, jie nesugebėjo man patarti >> kaip >> man tuos padarimus dalinti, kai aš net nežinau kada ir kas man >> neprisiskambino. >> Tiesiog neturiu supratimo kiek žmonių ir kuriuo metu man neprisiskambina, >> o >> ir siuntinėti juos į jų aptarnavimo centrą kažkaip ne visada gaunasi. >> Omnitel teigia, kad jie teikia kokybišką ir gerą paslaugą, nors mano, >> kaip >> kliento nuomone, tai aš negaunu skambučių, todėl paslauga yra bloga ir >> man >> dzin kur jie ten stringa. Mano supratimu tai yra dviejų operatorių >> tarpusavio išsiaiškinimo verta problema, nekišant į tai kliento. Tele2 >> ko >> gero visai maloniai nustebo, kad Omnitel klientas skambina jiems ir prašo >> pagalbos :) >> Taigi, "Pirmiausiai-Jūs" matyt reiškia, kad pirmiausiai man pačiam reikia >> surasti kame problema ir tik tada kreiptis į Omnitel :) >