Modestai, gal galima per čia, ar asmeniškai kažkaip, konkrečių patarimų kaip elgtis, kad mano problema dingtų ir būčiau baisiai patenkintas, man prisiskambintų? Šiandien man vėl neprisiskambino, išgirdo, kad mano numeris neegzistuoja. Paprašiau būtinai registruoti tą skundą Tele2 klientų centre. Tiesą sakant man neįdomu kaip tai daroma. Man reikia ,kad prisiskambinčiau aš ir jei man skambina, tai man prisiskambintų. visi ten keisti išvardinti stočių bendravimo terminai man neįdomūs šiuo atveju... Jokių super reikalavimų nekeliu, nu bet blet, kai man bando prisiskambinti mano brangioji ir jai nesigauna, tai jama didelis pyktis... Ką dar galiu padaryti? Paštas tikrais jei ką. 8/31/11 10:35 PM, Modestas rašė: > "Dainiushas" parašė naujienų news:j3lvsi$l4c$1@trimpas.omnitel.net... > >> ble ohrenet galima, ir tai sako omnio atstovas. > Nea, aš kaip privatus asmuo čia diskutuoju laisvalaikiu, demonstruodamas > įmąnomą pagarbą. > >> kokie nors 118 - irgi priklausomi nuo telefono gaunasi? O tuo labiau, > 0mnio reikalas teikt ryšį, o ne psichologinę pagalbą. > > Nujaučiu, kad Lietuvoje helpdeskas 60% laiko užsiima antraja veikla. >