Pirma as tikrai nei Omnitel nei Tele2 klientas todel tikrai saliskumu prasau nekaltint :). Antra tenka dirbt su operatoriais todel manau kad tu neteisus. Na dabar paziurek is kitos puses. O kaip omniteliui zinot kada kas ir kodel tau neprisikambino? gal skambutis isvis iki jo nedaeina? Todel manau kad cia turetu pradet aiskintis Tele2 kartu su tavo draugu normaliai aprasyta problema (neuztenka kazkada nepavyko paskambint) :). Siaip kiek zinau "gandu" lygyje cia yra Tele2 problemos ir ne vien su Omnitel tai susije, Bites abonentam irgi Tele2 kartas negali paskambint. As manau siuo atveju tau kaltint omnitel nera etiska, nes kai tu pasakai man kazkas kazkada nepsisikambino isivaizduok save ju vietoj kaip jiem ieskot problemos kai skambinantysis net ne ju tinklo vartotojas, gal jis isvis neskambino. Viskai kita situacija buna kai tu sakai skambinau tada ir tada, pasake kad abonentas nepasiekiamas nors zinau 100% kad jis buvo telefona isijunges ir pan. Tada tu esi ju tinklo vartotojas, jie bet kokiu atveju mato tavo skambuti zino meluoji tu ar ne (kas labai daznai pasitaiko - vartotojai labai megsta gerokai sutistint spalvas). Tada bent jau galima tikrint tavo iseinancius skambucius ziuret ka atsake kitas operatorius ir pan., o dabar as lygiai ta pati tau sakyciau. Tegu kreipiasi pas savo paslaugu tiekeja tas kuriam nepavyko su normaliu problemos aprasymu. "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:j3i0on$alu$1@trimpas.omnitel.net... > Vyksta toks jau ne visai smagus ginčas su Omnitel. > Paaiškėjo, kad man (esu Omnitel abonentas) ne visada prisiskambina Tele2 > abonentai. Pvz vakar neprisiskambino minimum 5 kartus. Neprisiskambinimas > šiuo atveju reiškia, kad skambinantis Tele2 abonentas išgirsta pranešimą, > kad numerio, kuriuo jis skambina, nėra ir kad jam derėtų pasitikrinti ar > teisingai renka numerį. > Užvakar vienas draugas tokius pranešimus išgirdo du kartu, trečią kartą > jau prisiskambino... > Kreipiaus į Omnitel. Iš pradžių vaizduoja nustebusius, paskui kažkaip po > truputį paaiškėja, kad esu ne vienintelis toks nelaimėlis, yra ir daugiau > žmonių, kurių nepasiekia Tele2 skambučiai. > Tačiau šitoje istorijoje man labiausiai patiko Omnitel klientų aptarnavimo > centro atstovų patarimas - pasiūlyti man neprisiskambinantiems Tele2 > abonentams kreiptis į savo klientų aptarnavimo centrą...neva pas Omnitel > viskas gerai, tegu anie aiškinasi... Tiesa, jie nesugebėjo man patarti > kaip man tuos padarimus dalinti, kai aš net nežinau kada ir kas man > neprisiskambino. > Tiesiog neturiu supratimo kiek žmonių ir kuriuo metu man neprisiskambina, > o ir siuntinėti juos į jų aptarnavimo centrą kažkaip ne visada gaunasi. > Omnitel teigia, kad jie teikia kokybišką ir gerą paslaugą, nors mano, kaip > kliento nuomone, tai aš negaunu skambučių, todėl paslauga yra bloga ir man > dzin kur jie ten stringa. Mano supratimu tai yra dviejų operatorių > tarpusavio išsiaiškinimo verta problema, nekišant į tai kliento. Tele2 ko > gero visai maloniai nustebo, kad Omnitel klientas skambina jiems ir prašo > pagalbos :) > Taigi, "Pirmiausiai-Jūs" matyt reiškia, kad pirmiausiai man pačiam reikia > surasti kame problema ir tik tada kreiptis į Omnitel :)