Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Modestas
Data: 2011-08-31 23:17:02
"Glebas"  parašė naujienų news:j3m3mr$oqf$1@trimpas.omnitel.net...

Na bet žiek, o kaip pats vertintum situaciją, būdamas tiesiog kažkurio
operatoriaus abonentu?
Sąlygos:
1. Esi operatoriaus A abonentas. Sužinai,kad tau neprisiskambina iš
operatoriaus B.
2. Neprisiskambinantieji girdi pranešimą, kad tavo numeris neegzistuoja
3. Apie tai informuoti abu operatoriai. Abu tvirtina, kad pas juos
viskas gerai. Vienas į kitą kreiptis nenori (bent jau konsultantai taip
sako)
4. Tu nežinai kas tau bando paskambinti ir neprisiskambina, bet tavo
operatorius pataria pasakyti tiems skambinantiems, kad jie kreiptųsi į
savo operatorių
5. Tavo operatorius teigia, kad tu nepatiri jokių nepatogumų, nes tu
gauni kokybišką paslaugą

Tikrai nuoširdžiai geras jausmas būtų?

Pradėčiau gailėtis Afrikoje badaujančių vaikų ir savo draugų, kurių problemų 
nenori spręsti operatoriaus B konsultantai.