Tema: Re: "Pirmiausiai-Jūs" arba požiūris į klientą pagal Omnitel
Autorius: Modestas
Data: 2011-08-31 23:25:20
"Glebas"  parašė naujienų news:j3m49a$pds$1@trimpas.omnitel.net...

>Modestai, gal galima per čia, ar asmeniškai kažkaip, konkrečių patarimų
kaip elgtis, kad mano problema dingtų ir būčiau baisiai patenkintas, man
prisiskambintų?

Šiandien man vėl neprisiskambino, išgirdo, kad mano numeris
neegzistuoja. Paprašiau būtinai registruoti tą skundą Tele2 klientų centre.
Tiesą sakant man neįdomu kaip tai daroma. Man reikia ,kad
prisiskambinčiau aš ir jei man skambina, tai man prisiskambintų. visi
ten keisti išvardinti stočių bendravimo terminai man neįdomūs šiuo
atveju... Jokių super reikalavimų nekeliu, nu bet blet, kai man bando
prisiskambinti mano brangioji ir jai nesigauna, tai jama didelis pyktis...
Ką dar galiu padaryti?

Greitasis būdas būtų pakeisti operatorių savo damos numeriui motyvuojant 
nenoru tirti skundo.

> Paštas tikrais jei ką.

Aš pasitarsiu su protingais žmonėmis ką šioje situacijoje galima patikrinti. 
Reikės A ir B numerių, kiek įmanoma tikslesnio sutrikimų laiko ir asmens 
dokumento skanuoti vaizdo. Belekokiu atveju tai bus rytoj.