"Glebas" parašė naujienų news:j3m49a$pds$1@trimpas.omnitel.net... >Modestai, gal galima per čia, ar asmeniškai kažkaip, konkrečių patarimų kaip elgtis, kad mano problema dingtų ir būčiau baisiai patenkintas, man prisiskambintų? Šiandien man vėl neprisiskambino, išgirdo, kad mano numeris neegzistuoja. Paprašiau būtinai registruoti tą skundą Tele2 klientų centre. Tiesą sakant man neįdomu kaip tai daroma. Man reikia ,kad prisiskambinčiau aš ir jei man skambina, tai man prisiskambintų. visi ten keisti išvardinti stočių bendravimo terminai man neįdomūs šiuo atveju... Jokių super reikalavimų nekeliu, nu bet blet, kai man bando prisiskambinti mano brangioji ir jai nesigauna, tai jama didelis pyktis... Ką dar galiu padaryti? Greitasis būdas būtų pakeisti operatorių savo damos numeriui motyvuojant nenoru tirti skundo. > Paštas tikrais jei ką. Aš pasitarsiu su protingais žmonėmis ką šioje situacijoje galima patikrinti. Reikės A ir B numerių, kiek įmanoma tikslesnio sutrikimų laiko ir asmens dokumento skanuoti vaizdo. Belekokiu atveju tai bus rytoj.