Tema: Re: Androido lamerio klausimai
Autorius: Sunday
Data: 2011-08-31 16:56:20
On 31/08/2011 1:56 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Sveiki,
>
> Gal kas galit pakonsultuot ar uz atlyginima padet issisprest tokias

> 1. Zadintuvas. Ar imanoma padaryt, kad jis veiktu isjungus telefona.
> Ankstesnis turetas aparatas ji isjungus zadintuva palikdvo veikti ir
> skambejimo metu paklausdavo - ijungt telefona ar ne.
Ką tu vadini išjungtu telefu - jei telefui padarai pilną shutdown, tai
jis išsijungęs ir niekas tau neveiks, kaip ir nushutdowninus kompą.

> 2. Skype. Neturi isjungimo mygtuko, kilinasi tik per procesus. Ir neina
> niekaip pasalinti is startup'o.
Kam instalini virusus į mobilkę? :D

> 6. Nuejus į "Advanced task killer" pastoviai rodo atidaryta kruva
> programeliu, kuriu ash tikrai nesinaudojau. Kur tai reguliuojasi.
> Programeles ne kokios fonines, o visokie Picasa, zemelapiai, koks fotiko
> softas ar panasiai. Atsidaro ne netycia ijungus, o grynai gulint ant
> stalo telefonui.
Šiaip fotikas pats lyg ir nestartuoja, o visos kitos pasileidžia vos
pajutusios prieinamą internetą. Per daug į širdį neimu, kad jos ten
backgrounde sukas, jei proco nestabdo ir batarkės nečiulpia.

> 7. Lietuviu kalba - bent jau isivedant kontaktus ir sms rasyme. Imanoma?
Žinoma. Androidas, ir tikiuosi tavo WildFire palaiko pilnai UTF8, tad
visos lietuviškos ir kinietiškos raidės įmanomos ir paprasčiausiai
suvedamos. Susidėk kitą klavos softą ir atitinkamai norimos kalbos
pluginą. Aš naudoju AnyKeyboard su LT kalba (lt raidės ir atitinkamai
spell checkeris)

Kas liečia outlookus, tai negaliu nieko pasakyt, nes nenaudoju to crapo,
pakanka Googlo accounto (paranoja del privacy nesergu)