On Thu, 29 Sep 2011 15:22:27 +0300, Modestas wrote: >>> Kolega šitą savo neabejotinai vertingą įžvalgą turėtų nešti TS >> nordic/baltic regiono produktų direktoriui. > >>Bugtai jam idomu :) > > Jo darbas toks. Suvokti kodėl Lietuvoje reiktų "pachierinti" paslaugos > kokybę Tai ir netrukdykim jam dirbt. >>> Paslaugos pateikiamumu ir paprastumu naudotis. Sumažėja skundų dėl >> nesėkmingų prisijungimų. Magiškai pradeda veikti kreivos signalizacijos >> ir transporto sekimo sistemos. > >>Velgi, netikiu kad sitas "paslauga" selektyviai neijungiama tam tikrai > abonentu daliai kuriai ji aktuali. > > Tai yra tinklo funkcija. TINKLO. O tai reiskia...? >>>> Kad kokios nors telefono turetojas "nejuciom" >> susimoka keleta papildomu litu ir praktiskai neturi galimybiu to >> isvengti? >> >>> Man sunkiai tikisi kad Lietuvoje negalima atsijungti duomenų >>> paslaugos. > >>Galbut abonentas visai nenori jos permanentiskai atsijugt, nes prireikia > karta i menesi? > > Pilnai gali būti, nes gali nemokamai valdytis paslaugas, gauti sąskaitas > ir, atrodo, prie bankinkystės už dyką jungtis. Dar yra nemokama kvota > mėgėjams ant "karštų klavišų" susiprogramuoti interneto naršyklės > paleidimą Bet jei klientams truksta skillzu i "uzsienines" mobilkes susivest prideramus APN, tai woodoo su paslaugu valdymu yra tuo labiau nepasiekiamas. >>Kai kurie telefonai tuom uzsiima ir be minetu appsu diegimo. O norint > juos nuo to atpratint jau reikia specialaus issilavimo. > > Manau, kad Lietuvoje jokie įstatymai neverčia pirkti ar naudoti tų "kai > kurių" telefonų Tik ant ju neparasyta kad jie tokie. >>> Prie visos mano pagarbos rankiniam darbui (adresų knygelės įrašų >> suvedinėjimui ir pan) pusėje pasaulio, likusi progresyvioji pusė >> neapkrauna klientų konfigūravimo darbais. > >>To ir nereikia, pirmine konfiguracija telefonai paprastai atlieka patys. > O jei vartotojas po to nori ja pakeisti, tai kodel neleidus jam to > daryt? Tam ta konfiguracija juk ir yra. > > Manau, kad šioje diskusijoje yra painiojamos koncepcijos: telefono > konfigūravimas ir užsakytos paslaugos "enforcinimas". Aš visais atvejais > kalbu apie pastarajį. Tai as irgi. Bet jei klientas tokios APN "autokoregavimo" paslaugos neuzsake? :) -- kthxbai.