On Tue, 04 Oct 2011 22:36:11 +0300, Modestas wrote: >>>>> Kolega šitą savo neabejotinai vertingą įžvalgą turėtų nešti TS >>> nordic/baltic regiono produktų direktoriui. >> >>>>Bugtai jam idomu :) >> >>> Jo darbas toks. Suvokti kodėl Lietuvoje reiktų "pachierinti" paslaugos >> kokybę > >>Tai ir netrukdykim jam dirbt. > > Yra toks žodis "subordinacija". Ir kaip tas zodis interpretuotinas mano ir to pono kontexte? :) >>>>Velgi, netikiu kad sitas "paslauga" selektyviai neijungiama tam tikrai >> abonentu daliai kuriai ji aktuali. >> >>> Tai yra tinklo funkcija. TINKLO. > >>O tai reiskia...? > > Tai reiškia, kad globali tinklo funkcija. "Enforcement". Jei paslaugos > parametruose prarašyta inkarnacija į elektros skaitliuką, apsimesti > šviesoforu greičiausiai nepavyks. Jei į Klaipėdos uostą laivu > atplukdytame konteineryje įsijungė 10 telefonų su Somalilando > operatoriaus kortelėmis, anie greičiausiai ekrane teparodys "no > service". Velgi, nemanau kad minetas "enforcement" yra toks ribotas. Kiek man zinoma, telefonui nutransliavus savo pageidaujama APN, name resolution servisas pagal ji parenkamas vienas is xGSN, t.y. gatewajus tarp telefoninio tinklo ir "interneto". O jau pastarasis apie abonenta zino "viska", nes priklausomai nuo kliento kontrakto reikia reguliuot greiti arba apskritai nusprest ar paslauga bus teikiama ar ne. Todel nelabai iziuriu kur problema mineta "catch all" xGSN "atidaryt" tik tiems klientams kurie turi nusipirke pusetina duomenu tarifa, tarkim pradedant nuo kokiu 50mb? Na o visi kiti gali vaziuot per standartini gprs.omnitel.net ar kaip jis ten vadinasi. Ir tik tada jei patys samoningai ji susikonfiguruoja. >>Bet jei klientams truksta skillzu i "uzsienines" mobilkes susivest > prideramus APN, tai woodoo su paslaugu valdymu yra tuo labiau > nepasiekiamas. > > Manau, kad yra bent 3 būdai atsijungti savitarnos metodais, 1 būdas > paprašyti telefonu ir galimybė raštu, tuo pačiu gyvai apstaugiant > pardavėją. Taip kiekviena karta rasyt prasyma pries staigiai 5 minutes kazka paziurint internete? >>> Manau, kad šioje diskusijoje yra painiojamos koncepcijos: telefono >> konfigūravimas ir užsakytos paslaugos "enforcinimas". Aš visais >> atvejais kalbu apie pastarajį. > >>Tai as irgi. Bet jei klientas tokios APN "autokoregavimo" paslaugos > neuzsake? :) > > Paslauga yra "prisijungimas prie interneto", "prisijungimas prie > žinybinio tinklo" arba "mms siuntimas/gavimas per duomenų transportą". > Visa kita - parametrai ir funkcionalumas. > T.y., jūzerio equipmentas paprašė paslaugos - gavo kas priklauso. Ivedus neteisinga APN priklauso gauti "service not available". Jei neuzsakyta "bukit geri, pataisykit leva apn". Seip tas isskirtinis omniterlio demesys pamestiems telefonams palieka toki nelabai koki prieskoni. Turbut del tos pacios priezasties vis niekaip neveikia tarptautinis pamestu telefonu IMEI blokavimas. -- kthxbai.