tai aš visada siūlau tokiais atvejais paslaugų tiekėjo paklausti, ką jie darys, kai kreipsies į vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Labai dažnai problema išprendžiama teigiamai, man taip buvo senais laikais su bite online - 100 Lt gavau, o jei nepadeda - tai iš tikro kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnyba ir sugriįš tie pinigai, jei tikrai nepraėjo 180 dienų ... "ukw" <url@url.com> parašė naujienų pranešime:jcumhc$4in$1@trimpas.omnitel.net... > tai kad nekoreguoja. > > atrase tik emeilu, kad po paskutinio papildymo praejo 100 dienu todel > numeris atjungtas negriztamai ir pirkit nauja pakuote. > > i klausima apie 180 dienu nieko neatsake. gaila ir numerio ir litu, nes > buvo nemenkai palyginus. > > > > > > > > > > > "md" <md@mobile.me> wrote in message > news:jcumb6$430$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2011.12.22 09:27, ukw wrote: >>> saskaitos galiojimas yra kitas reikalas nei numerio galiojimas ir vistiek >>> kazkodel jie raso kad galioja 180dienu. >>> >>> ta pati rase ir korteles pakuoteje (turejau pasisaugojes visa bukletuka >>> su >>> PIN ir PUK korta) >> >> nu valio, galetu taisykles pakoreguoti atitinkamai >> > >