as padariau paprasciau - nusispjoviau i ta puse ir net i njusus nerasiau. "nonname" <nonname @ gmail.com> wrote in message news:jcut7p$fk6$1@trimpas.omnitel.net... > tai aš visada siūlau tokiais atvejais paslaugų tiekėjo paklausti, ką jie > darys, kai kreipsies į vartotojų teisių apsaugos tarnybą. > Labai dažnai problema išprendžiama teigiamai, man taip buvo senais laikais > su bite online - 100 Lt gavau, > o jei nepadeda - tai iš tikro kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnyba > ir sugriįš tie pinigai, jei tikrai nepraėjo 180 dienų ... > > "ukw" <url@url.com> parašė naujienų > pranešime:jcumhc$4in$1@trimpas.omnitel.net... >> tai kad nekoreguoja. >> >> atrase tik emeilu, kad po paskutinio papildymo praejo 100 dienu todel >> numeris atjungtas negriztamai ir pirkit nauja pakuote. >> >> i klausima apie 180 dienu nieko neatsake. gaila ir numerio ir litu, nes >> buvo nemenkai palyginus. >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> "md" <md@mobile.me> wrote in message >> news:jcumb6$430$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2011.12.22 09:27, ukw wrote: >>>> saskaitos galiojimas yra kitas reikalas nei numerio galiojimas ir >>>> vistiek >>>> kazkodel jie raso kad galioja 180dienu. >>>> >>>> ta pati rase ir korteles pakuoteje (turejau pasisaugojes visa bukletuka >>>> su >>>> PIN ir PUK korta) >>> >>> nu valio, galetu taisykles pakoreguoti atitinkamai >>> >> >>