Na čia požiūrio klausimas. mano supratimu, jeigu kažką pakeitė neatsižvelgę į mano poreikius, vadinasi mala šūdą. arba atsiprašo ir padaro kaip buvo, arba.... kaip sakaiu šiandien 10-15 lt. ryt 10 klt... ir aš šiaip nesuprantu tavo posakio "suprantu kaip UAB'as UAB'ą". Versle kai ptik pasitikėjimas prarandamas tik vieną kartą... Ir jeiug jiems nusiš... ant manęs, taiieškau kitų partnerių.. aišku jeigu visiems kitiem partneriams ant manęs nusiš.. dar labiau, tada nelabai kas lieka :) Na bet jeigu poną tenkina, tai tenkina.. kaip jau sakaiu, tai požiūrio reikalas. Aš pvz niekada omnitelio nesupratau ir nesuprantu.. nors kažkada ir buvau jų klientas... "VNO" <gabrielmTINKSITA@takas.lt> wrote in message news:gqt06t$9be$1@trimpas.omnitel.net... > matai, kai pats esu irgi UAB'as tai suprantu ir ju situacija ir poreikius. > tai del 10-15 Lt nesuku sau galvos. > > esu gaves is omnitelio per 2 metus kokybiskas paslaugas ir skustis del 10 > Lt nera noro. > Sumazino menesini abonimenta beveik 100 Lt ir gerai :) > > > VNO > "offline" <mano@mailas.ru> wrote in message > news:gqsjta$hv1$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "VNO" <gabrielmTINKSITA@takas.lt> wrote in message >> news:gqsd1e$5t5$1@trimpas.omnitel.net... >>> is esmes nieko nepasiekite ir net gal kaz kiek pablogejo. >>> Is kitos puses sutaupiau laiko perkeliant ta numeri kur nors kitus ir >>> pan. >>> liko +/- panasiai ir man ti pakanka. >> >> nu numerio perkėlimas trunka panašiai tiek, kiek ir ponui aiškinimasis :) >> bet už bloginamas sąlygas ašį iš principo spjaučiau į veidą paslaugos >> teikėjui... >> kažkaip pats principas veiklos nekeliantis pasitikėjimo...ojei >> prarandamas >> pasitikėjimas tai kokie čia gali būti paslaugų pirkimai? >> >>