> na žinai. išeina taip: sutarėm dėl tarifų, dėl paslaugos sąlygų viskas > veikia.. praėjo metai, vėl derinam iš naujo.. biški padidėja.. praėjo metai > vėl partneris nori kažką derint.. nu nx tokį partnerį... jeigu kiti gali > suteikt tą patį, tik nereikai kiekvienais metais dėrėtis irgi už ištikimybę > nebus didinami tarifai :) ar bloginamos sąlygos. teoriskai tu teisus ir as su tavo mintim sutinku, o paraktiskai as neisejes is biuro sisitvarkaiu kaip man patogu. > nu visi appipisinėja.. visi taiko marketinginį melą. bet kiti gi be > marketingo duoda dar kažką... kad ir gerą aptarnavimą ar pan... omnitelis gi > praktiškai niekuom geru nepasižymi: abonentų neturi daugiausia, aptarnavimas > lievas, internetiis paslaugų valdymas kaiuras (na bent seniau buvo), tarifai > nemažiausi, bokštų gal daugiausiai turi, bet ar pastebimai ryšio kokybė > geriausia labai diskusinis klausimas. NU aš matau tik minusus šiuo atveju :) > Bet matyt kiekvienam pagal poreikius ir norus. > Omnitelis manopožiūriu yra kaip koks Hanner'is visa verslo strategija, kad > išdulkint partnerį ir vartotoją/pirkėją.. tai nei su juo dirbt, nei jam > paslaugas teikt, nei iš jo pirkti paslaugas nėra patikima... > Bet ponas patenkintas ir tai svarbaiusia... ne mūsų babkės, ne mūsų laikas.. > tai kaip ir ne mūsų reikalas :) kiti today duoda, o rytoj ne. kur arantijos, kad Bite to paties nedarys? ypac mane nedomina kiek obonimentu tuir Omniteli. aplamai tokie rodikliai vaikams pazaisti. Bokstai, smokstai, abonimentai ir pan. uztenka, akd su savo tiekeju dirbadamas neturesi rysio name ir niekas tau nepades. as per 2 metus neturejau jokiu problemu su rysiu ir tas man svarbiausia. VNO