Jei jau šitą ištraukėt, tai dar ir Broniaus Kuzavo laiškas apie katiną ant ADSL modemo turėtų netoliese voliotis.... ;]] "eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message news:jk9jmj$b49$1@trimpas.omnitel.net... > > Štaigi kokius kartais įdomius laiškus gauname iš visokiausio plauko IT > 'specialistų' vienok... ir su kokiais įdomiais pastebėjimais... Taigi > pavadinkime šį laiškutį "ADSL vs. DSL": > > > -----Original Message----- > Posted At: Saturday, June 05, 2004 11:59 AM > Posted To: Info_Takas > Conversation: Del virusu > Subject: Del virusu > > Hi, > > mano klausimas arba pastaba yra susijusi su virusais. ADSL A plano > vartotojai vis dazniau apsikrecia virusais, as pats asmeniskai jau taisiau > 3 kompiuterius si menesi su vienoda problema "buger" ir "welchia", ir > vinintelis dalikas kuris sejo siuos kompiuterius buvo ADSL, visa kita vis > skirtinga, ir rajonas ir namai ir t.t. Taigi kai bendravau su kitu > pazystamu dirbanciu toj pacioi sferoi jis ir susidure su sia problema. > Kodel as manau kad cia ADSL? Nes kai prijungi PC prie DSL (arba bet kokio > kito ineto) virusai neaktivojasi ir juos galima uzkimsti, bet kai tik > prijungiami prie ADSL iskart virusai aktivojasi. Kame problema? > > Su pagarba Vldm. > > ---------------------------------------------------------------------------- > --- > > > Ilgai teko mastyti kuo skiriasi Lietuvos Telekomo teikiamos paslaugos bei > ADSL nuo DSL aplamai.... galiausiai su kolegomis specialistais prieita > vienos išvados ir nuspręsta, jog geriausias atsakymas mus užklausiusiam > 'specialistui' aka kontiupelių technikui būtų tokis: > > Gerbiamas Vldm., > > dėkojame, kad naudojatės mūsų teikiamomis ADLS paslaugomis. Iš tiesų, kitų > interneto tiekėjų teikiamos DSL (Daug Saugesnė Linija) paslaugos yra > saugesnės, nes jose yra įdiegta virusų užkimšimo sistema (VUS), tačiau > taip yra prarandama nemažai greičio. Mes, siekdami užtikrinti savo > klientams maksimalų duomenų perdavimo greitį, nenaudojame VUS, todėl > naudojantis mūsu teikiama ADSL (Atkimšta Didesnio Srauto Linija) paslauga > būtina imtis papildomų saugumo priemonių. Dėl daug didesnio duomenų > perdavimo greičio, internete esantys virusai yra "įsiurbiami" į bendrą > duomenų srauto liniją, ir įgiję nemažą kinetinę energiją prasimuša pro > standartines antivirusinės apsaugos priemones, kurios tampa > nebeveiksmingos. Dėl minėto "siurblio" efekto, iš lėtesnį DSL interneto > greitį teikiančių bendrovių vartotojų kompiuterių virusai yra > "išsiurbiami" ir dėl to nesiaktyvuoja. Taigi, norėdami išvalyti kompiuterį > nuo virusų, Jūs turėtumėte atlikti tokią > procedūrą: > > 1. Laikinai užsisakykite lėtaeigę DSL paslaugą, ir prijunkite ją prie savo > kompiuterio. Atidarykite kompiuteryje visus prievadus ("portus"), ir > palikite jį įjungtą dviem - trim paroms. Per tą laiką visi virusai turėtų > būti išsiurbti. Jei tai bus atliekama savaitgalį, primygtinai siūlome > kabelį (USB arba Ethernet), jungiantį DSL modemą su Jūsų kompiuteriu, šiek > tiek prispausti su stalo koja ar kitu sunkesniu objektu. Kadangi > savaitgaliais interneto srautas žymiai padidėja, yra tikimybė, kad kartu > su virusais bus išsiurbta ir kita, Jums svarbi informacija. Prispaustas > laidas tam įvykti neleis. > > 2. Įsitikinę, kad visi virusai sėkmingai išsiurbti, interneto kabelį > perlenkite per pusę, ir atsargiai ištraukia iš kompiuterio. DĖMESIO! > Įsitikinkite, kad tuo metu šalia kompiuterio nėra smulkių detalių ar > vaikų, nes dėl išsiurbimo procedūros metu susidariusio vakumo, jie gali > būti įsiurbti į kompiuterio dėžę, o kartu su jais - ir visi ant jų > gyvuojantys virusai. Tuomet visą operaciją teks atlikti iš naujo. > > 3. Savo kompiuteryje įdiekite patikimą apsaugą nuo virusų. Tam puikiai > tinka bendrovės CLARIA (buv. GATOR) produktai > (http://www.claria.com/products/index.html), ar kita antivirusinė (angl. > "spyware", "worm") apsauga. Jokiai būdais nerekomenduojame naudotis > nepatikimų kompanijų "Symantec", "McAfee", "Microsoft" ir panašių į jas > produkcija. Tai yra "garažinės" firmelės, kurių produktai yra brangūs ir > nieko verti. > > 4. Jei teisingai atlikote visus aukščiau išvardintus punktus, savo > kompiuterį vėl galite drąsiai prijungti prie ADSL interneto. > > Tikimės, kad mūsų atsakymas padės išspręsti Jums išskilusius neaiškimus. > Kilus klausimams, maloniai kviečiame kreiptis dar kartą. Taip pat > primename, kad pasikeitė mūsų elektroninio pašto adresas - nuo šiol > rašykite admin@lrs.lt >