Šiaip sakyčiau ne tik tingėjimas, bet ir vagystė vidurį baltos dienos.... ...nes, Tiekėjas, matydamas, jog nesugeba patiekti Vartotojui paslaugos pagal tam tikrus tos paslaugos kokybinius parametrus, turėtų apie tai pats pranešti Vartotojui ir nuolankiai atsiprašydamas pasiųlyti jam pasikeisti planą į pigesnį... o ne apsimetinėti, kad paslauga veikia idealiai ir toliau lupti pinigus 'kaip už gerą'... ;-]] "trigras" <trigras@gmail.com> wrote in message news:gqcf8v$pr5$2@trimpas.omnitel.net... e-Kerepla wrote: > O šiaip, vieną klausimą turiu... ar dar likę minėtame rajone vartotojų, kurie nepasikeitę planų ir sėdi su senaisiais KIS1/2/3, taip gerokai permokėdami už pilnai nesuteikiamas paslaugas? ;-]] > Et matai, tas tingejimas ..