Susigaudyk situacijoje, tada lok... Ar čia šiaip, taip skaudu kai kas primena, jog net ir toks didis ir rimtas Tiekėjas kartais apsišika?... "Raimis" <none@none.lt> wrote in message news:gqdqlg$690$1@trimpas.omnitel.net... > Klausyk,pasiziurek i kainas tada lok :) > > "e-Kerepla" <abiuze@tundra.ru> wrote in message > news:gqdk4m$sn7$1@trimpas.omnitel.net... >> Šiaip sakyčiau ne tik tingėjimas, bet ir vagystė vidurį baltos dienos.... >> ...nes, Tiekėjas, matydamas, jog nesugeba patiekti Vartotojui paslaugos >> pagal tam tikrus tos paslaugos kokybinius parametrus, turėtų apie tai pats >> pranešti Vartotojui ir nuolankiai atsiprašydamas pasiųlyti jam pasikeisti >> planą į pigesnį... o ne apsimetinėti, kad paslauga veikia idealiai ir >> toliau lupti pinigus 'kaip už gerą'... ;-]] >> >> >> "trigras" <trigras@gmail.com> wrote in message >> news:gqcf8v$pr5$2@trimpas.omnitel.net... >> e-Kerepla wrote: >>> O šiaip, vieną klausimą turiu... ar dar likę minėtame rajone vartotojų, >>> kurie nepasikeitę planų ir sėdi su senaisiais KIS1/2/3, taip gerokai >>> permokėdami už pilnai nesuteikiamas paslaugas? ;-]] >>> >> >> Et matai, tas tingejimas .. > >