nera reikalo kartotis - cia parasiau per kelis metus daug litaniju apie meistru "kompetencija" tiesiog baigsis viena sutartis menesio begyje ir ji nebebus pratesta. galiu pavyzdziu: 1. "optika TIKRAI veiks su jusu turimu routeriu, butent shis modelis ir tinka" (atvaziavo - pasake paziureje) - nichuja neveike, teko pirktis Pirelli 2. "jusu sutartis baigiasi 2010 xx xx, nieko negalime paziulyti" -as: mano sutartis baigiasi 2009, ka jus cia snekat (sujungimai su virsininke, sujungimai su virsininkes-virsininke ir t.t. 2 skambuciai is manes MOKAMA linija, 2 is ju, viso pokalbiu ~1.5 val.) galu gale" oj, taip, mes atsiprasome 200x xx xx buvo rasyta pretenzija del netinkamu paslaugu bla bla bla, jusu sutartis baigiasi 2009 xx xx" 3. "sveiki, turiu routerius x y z, galit pasakyt, kokius standartus jie turi atitikti, kad galeciau prisijungt, nei su vienu neveikia?" telekomas:"mes nezinome, nekonfiguruojame bla bla bla..." "ok, viskas tvarkoje, susikonfiguruosiu, tik pasakykit ka irasyt (PPPoE, PPPoA ir tt.) i WAN settingus, nes as nezinau Jusu nustatymu, man neveikia nei su viena "atuo" opcija, kaip as atspesiu?" - sita problema nebuvo isspresta, tik po ~1METU, galu gale operatoriai buvo isdresuoti pasakyt "slaptazodi" - DHCP authentication... 4. "mes jums siulome geresni plana bla bla bla, nes dabar atvesta optika iki jusu namo, kainuos tik 20Lt brangiau" as: "ok, viskas gerai, tik kaadngi jau siulot, man netinka kaina ar sutarties trukme" - po savaites: "ok, siulome jums pagerinta kaina (ta - kurios norejau) arba sutarti trumpesniam laikotarpiui (irgi man tinka), kada butu galima susitart del ivedimo?" as: "susikambinam kita savaite antradieni-ketvirtadieni vakare"... dar po savaites: "mes jums siulome optika, kainuos tik 20Lt brangiau" as:" palaukit, siulet man geresne kaina, sita kaina man netinka, jei galit pasiulyt ta kaina, kaip pries tai - imu, routeri nusipirksiu atskirai, galbut is jusu, jei mano turimas neveiks" telekomas: "na as negaliu jums pasiulyt sitos kainos" as: "tai jus ar jusu kolege man siule geresnes salygas, sitas kur siulot dabar - netinka" telekomas: "atsiprasome, galiu pasiulyt tik sita". dar po savaites: "sveiki, mes jums siulome geresni plana bla bla bla, nes dabar atvesta optika iki jusu namo, kainuos tik 20Lt brangiau" as: "palaukit, mes apie sita jau kazkelinta karta snekame - jusu kolege pries daugaiu nei menesi pasiule man kitas salygas, ir jau taremes del ivedimo, su situo ka siulote as nesutinku" telekomas: "atsiprasome, bet pas mane pazymeta, kad jus perkate modema ir "plius" plana" as: "ne, as sakiau, kad isigysiu modema atskirai, nes jeigu neveisk vienas is mano turimu, jus man siulete isigyti Pirelli" telekomas: "pas mane pazymeta, kad jus norite optikos ir perkate modema" as: "ne, mes kazkada sutarem del geresniu salygu ir kad modema isigysiu pats, jeigu netiks mano turimas" telekomas: "atsiprasau, bet pas mane pazymeta kitaip" as:"sitos salygos man netinka. nesutinku su pasiulymu, jeigu nesugebas per tiek laiko pasizymet ka siulo kolegos - man nebeidomu. viso gero" cia tik pavyzdziai... dar tokiu bent keli per ~3metus bunant ju klientu 3 vietose (dsl ir optika, fizinis asmuo) durniausia, kad sitie atvejai yra ne del mano kaltes, aisku neskaiciuojant tokiu kuriozu, kaip tiesiog sugedes ju duotas modemas, linija tiesiog chujova ir t.t. neskaitant to, kad tiesiog nesugeba pasizymet vadybininkeliai, kas ka kam ir kada pasiule, jau nesnekant apie duombazese sutarciu duomenis netikslius. "System" <sss@lllol.com> wrote in message news:h96vgi$rhl$1@trimpas.omnitel.net... > Dar jus visada pries stumdami ant TEO pasakykit kokiam miesta, su > tokiom problemom susiduriat, nes pvz Alytuj, tai tfu tfu tfu, bet > dar neteko su kazkokiais kreivais poziuriais i klienta susidurti... > Jei problema iskyla, tai pasiskambini i supporta ir sutvarko jei > gali visa iskarto per atstuma, jeigu nepvyksta, tai uzregistruoji > gedima ir atvaro i vieta ir zinoma jei pats del tol nesi kaltas > patys nemokamai viska ir sutvarko.. :)