kazka tu cia meluoji, arba ivardint tiksliai pirelli modeli, kazkaip man jis nesirisha su optika, tegu ir is po kazkokio switcho ateina UTP kabeliu "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:h98aaa$tih$1@trimpas.omnitel.net... > nera reikalo kartotis - cia parasiau per kelis metus daug litaniju apie > meistru "kompetencija" > tiesiog baigsis viena sutartis menesio begyje ir ji nebebus pratesta. > galiu pavyzdziu: > 1. "optika TIKRAI veiks su jusu turimu routeriu, butent shis modelis ir > tinka" (atvaziavo - pasake paziureje) - nichuja neveike, teko pirktis > Pirelli > 2. "jusu sutartis baigiasi 2010 xx xx, nieko negalime paziulyti" -as: mano > sutartis baigiasi 2009, ka jus cia snekat (sujungimai su virsininke, > sujungimai su virsininkes-virsininke ir t.t. 2 skambuciai is manes MOKAMA > linija, 2 is ju, viso pokalbiu ~1.5 val.) galu gale" oj, taip, mes > atsiprasome 200x xx xx buvo rasyta pretenzija del netinkamu paslaugu bla > bla bla, jusu sutartis baigiasi 2009 xx xx" > 3. "sveiki, turiu routerius x y z, galit pasakyt, kokius standartus jie > turi atitikti, kad galeciau prisijungt, nei su vienu neveikia?" > telekomas:"mes nezinome, nekonfiguruojame bla bla bla..." "ok, viskas > tvarkoje, susikonfiguruosiu, tik pasakykit ka irasyt (PPPoE, PPPoA ir tt.) > i WAN settingus, nes as nezinau Jusu nustatymu, man neveikia nei su viena > "atuo" opcija, kaip as atspesiu?" - sita problema nebuvo isspresta, tik po > ~1METU, galu gale operatoriai buvo isdresuoti pasakyt "slaptazodi" - DHCP > authentication... > 4. "mes jums siulome geresni plana bla bla bla, nes dabar atvesta optika > iki jusu namo, kainuos tik 20Lt brangiau" as: "ok, viskas gerai, tik > kaadngi jau siulot, man netinka kaina ar sutarties trukme" - po savaites: > "ok, siulome jums pagerinta kaina (ta - kurios norejau) arba sutarti > trumpesniam laikotarpiui (irgi man tinka), kada butu galima susitart del > ivedimo?" as: "susikambinam kita savaite antradieni-ketvirtadieni > vakare"... dar po savaites: "mes jums siulome optika, kainuos tik 20Lt > brangiau" as:" palaukit, siulet man geresne kaina, sita kaina man > netinka, jei galit pasiulyt ta kaina, kaip pries tai - imu, routeri > nusipirksiu atskirai, galbut is jusu, jei mano turimas neveiks" telekomas: > "na as negaliu jums pasiulyt sitos kainos" as: "tai jus ar jusu kolege man > siule geresnes salygas, sitas kur siulot dabar - netinka" telekomas: > "atsiprasome, galiu pasiulyt tik sita". dar po savaites: "sveiki, mes jums > siulome geresni plana bla bla bla, nes dabar atvesta optika iki jusu namo, > kainuos tik 20Lt brangiau" as: "palaukit, mes apie sita jau kazkelinta > karta snekame - jusu kolege pries daugaiu nei menesi pasiule man kitas > salygas, ir jau taremes del ivedimo, su situo ka siulote as nesutinku" > telekomas: "atsiprasome, bet pas mane pazymeta, kad jus perkate modema ir > "plius" plana" as: "ne, as sakiau, kad isigysiu modema atskirai, nes jeigu > neveisk vienas is mano turimu, jus man siulete isigyti Pirelli" telekomas: > "pas mane pazymeta, kad jus norite optikos ir perkate modema" as: "ne, mes > kazkada sutarem del geresniu salygu ir kad modema isigysiu pats, jeigu > netiks mano turimas" telekomas: "atsiprasau, bet pas mane pazymeta kitaip" > as:"sitos salygos man netinka. nesutinku su pasiulymu, jeigu nesugebas per > tiek laiko pasizymet ka siulo kolegos - man nebeidomu. viso gero" > > cia tik pavyzdziai... dar tokiu bent keli per ~3metus bunant ju klientu 3 > vietose (dsl ir optika, fizinis asmuo) > durniausia, kad sitie atvejai yra ne del mano kaltes, aisku neskaiciuojant > tokiu kuriozu, kaip tiesiog sugedes ju duotas modemas, linija tiesiog > chujova ir t.t. neskaitant to, kad tiesiog nesugeba pasizymet > vadybininkeliai, kas ka kam ir kada pasiule, jau nesnekant apie duombazese > sutarciu duomenis netikslius. > > "System" <sss@lllol.com> wrote in message > news:h96vgi$rhl$1@trimpas.omnitel.net... >> Dar jus visada pries stumdami ant TEO pasakykit kokiam miesta, su tokiom >> problemom susiduriat, nes pvz Alytuj, tai tfu tfu tfu, bet dar neteko su >> kazkokiais kreivais poziuriais i klienta susidurti... Jei problema >> iskyla, tai pasiskambini i supporta ir sutvarko jei gali visa iskarto per >> atstuma, jeigu nepvyksta, tai uzregistruoji gedima ir atvaro i vieta ir >> zinoma jei pats del tol nesi kaltas patys nemokamai viska ir sutvarko.. >> :) > >