Tema: Re: pokalbsi su mezono tech. skyriaus konsultantu
Autorius: LB
Data: 2012-10-17 11:10:47
a man ir yr su bite viskas OK. nes to supporto nereikia.
skirtingai nuo mezono
nenoriu tik pavardziu cia minet - sedi telecentre tokia fifocka. Va ten tai 
mazon supportas...
LB
"Kicker" <kicker@asd.lt> wrote in message 
news:k5leqn$46l$1@trimpas.omnitel.net...
>
>
> "V"  parašė naujienų news:k5juvt$ujd$1@trimpas.omnitel.net...
>
>>nu ir ?
>>tu cia darba siulai ar kaip ?
>
> tu nesupratai, matai Bite iesko tokiu darbuotoju, kurie tokiam kaip tau 
> smegenis plauna ir galvoja jog su Bite viskas OK :)
>
>
> "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
> news:k5hh8a$iro$1@trimpas.omnitel.net...
> "V" <a@a.a> wrote in message news:k5hgi4$i1c$1@trimpas.omnitel.net...
>> taip pat pries kokius metus is mezono perejau i bite; supporto kol kas
>> neprireike;
>
> Ką Jūs darysite?
> Būsite atsakingas už BITĖS:
>> Privačių klientų išlaikymą telefonu siekiant pateikti patį tinkamiausią 
>> Bitės pasiūlymą klientui
>> Teigiamo įspūdžio klientui apie Bitę formavimą, informacijos rinkimą
>> Santykių su klientu užmezgimą ir palaikymą
> http://www.cvmarket.lt/view_jobad.php?job_id=167990